| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 6 av rejsa.nus onlineliga...
|
12493 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Jag röstar för rFactor! Sjukt schysst simulator och sen när dom andra moddarna ramlar in. T.ex. Wtcc, Dtm och Porsche. Kan ju inte bli annat än bra
Idag har vi kört F3 och H6 moddarna online och det funkar utmärkt! Sen är det den enda simulatorn jag har oxå så jag vill ju vara med i ligan jag oxå
|
||||||||||||||||||||||||
|
RFactor blir iallafall den plattform som vi kör nästa säsong på. Den har den bästa nätkoden och en drös med moddar kommer!
Mitt förslag är dock att vi väntar in några större moddar innan vi sätter igång. Det borde inte dröja så länge till! Vi får köra några testrejs innan dess...Vi körde i 4 timmar igår och det var skitkul!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
Jag ställer upp när ni ska köra,Det fins ju flera bra modar redan så det skulle väl kunna gå att börja o köra en serie redan efter årsskiftet,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
Skitroligt!
Jag är på förutsatt att dagar och tider funkar (gärna vardagar vid 21-rycket), vet inte om det finns specat sedan tidigare säsonger. Låter bra att man inväntar moddar, men å andra sidan tycker jag att H6 Challenge och Aus H6 V8 är tillrcäkligt bra för att vara ok alternativ. Även om andra moddar ser lovande ut vet man ju inte vare sig när de kommer eller hur bra de kan tänkas vara... oavsett vilket är jag gärna med! _________________ Oskar Leijon |
||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||
Förut har vi kört på Söndags kvällar ca 18.00 om jag inte mins fel,Det är Niklas som brukar hålla i det så vi får se vad han tycker,För min del skulle lördag passa bra. _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
Ja då har vi provat rFactor lite några veckor och det har faktiskt fungerat helt suveränt!!! Nätkoden är helt suverän! Inga hack när det kommer in någon ny på servern, inga struliga starter mm mm
Detta blir helt klart plattformen för vår liga... Det kommer snart en tråd om hur jag hade tänkt att lägga upp ligan. Jag har allt färdigt men har inte hunnit skriva ner det ännu. DOCK så behöver vi fler som hostar!!! Vi har testat att min funkar bra men jag kommer inte kunna vara med alla veckor och då får inte hela säsongen stanna...Så jag vill/behöver fler som kan hosta!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Väntar med spänning på vad det ska bli för något
Men vi kan ju testa någon gång,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
Testa gärna att hosta Kavic...Vi behöver alla hostare vi kan få!
Utan fler som hostar vill jag inte dra igång någon liga tyvärr... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
Har öppnat ett här nu samma rums namn ,Ska ut o handla nu men det får stå öppet så ni kan testa om någon kommer in _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 6 av rejsa.nus onlineliga...
|
12493 besök totalt |