| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Lite gokart kanske? (PÅ IS!!!) 21/1-06 17:00!!!
|
6762 besök totalt |
|
Ett förslag.
Sätt upp tre listor, en för 14, en för 21 och en för 28, så kör vi den dag det blir mest folk. Mitt namn kan sättas upp på alla tre dagarna än så länge. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
|
Vad säger ni som står på listan? nån som inte kan 21 eller 28;de?
Alla som fyller på efter får gilla läge på vilken dag det blir .
Jag röstar på den 21;a. Skulle det funka? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Jag måste avakta innan jag kan säga om jag är på eller inte
Bara en påminelse till dig du är upptagen den 21 med att spöa LIE på Race Town. _________________ Erik Häggbom |
||||
Att spöa LIE är ju snabbt avklarat. Det är väl dessutom på dagtid, så jag hinner eventuellt med båda övningarna. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
|
Fredrik, som jag sa tidigare idag... 21 går inte heller, så stryk mig fr listan.
Jävla synd att jag inte satt vid datorn igår och kunde promota 28e istället... >
om ni har trevligt blir det kanske fler turer: _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||
|
Hmm ... Jag är tyvärr upptagen de flesta helger långt framöver p.g.a. demoinspelning ...
Men jag ska hålla koll i tråden, för sugen är man ju
Kartarna har alltså dubbdäck, inte spikdäck? _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
|
Jag jobbar till kl18.00 så jag hinner nog inte ner till prick 18.00.
Men annars så är jag på
//Blomberg |
||||
|
Tommy
Jimmie Rothman Nisse Fredrik C Mattias Fredrik E Blomberg AndreasNystrom C Kent +3 Anders C Tommy Tror att vi sätter ett tak på 20st. Vad tror ni om det? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Nja... det kan jag inte säga.
Men som jag fattat så blir det som "vanlig" hyrkart. Man kör kvalheat o sedan final. Hur många heat det blir beror väll lite på hur många vi är. Tänkte att vi kunde samlas vid OK/Q8 på Stockholmsinfarten (För alla er som inte hittar). Avfärd där i från sker 17:50 så att vi är på Backavallen 18:00 Känner man att man hittar så ses vi direkt på Backavallen (Stora plan). Skriv in Backavallen på www.hitta.se så får ni en karta om ni blir sena. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
![]() |
Inför träffar
Lite gokart kanske? (PÅ IS!!!) 21/1-06 17:00!!!
|
6762 besök totalt |