| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Simbins GTR
|
23 besök senaste veckan (74666 totalt) |
|
Minimod finns på: http://www.ssgtr.tk/ , garanterat framhjulsdrivet !
Gå till: files GTR/other cars ladda hem Minichallenge och Minicup 2006 (innehåller en liten suspensionfix). Have fun ! _________________ /Joakim Janas |
||||||
Tack för tipsen. Dom skall jag testa. _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||||
"fram wheel" någon som har hittat nån dtm-mod till gtr? _________________ Eric Bolin |
||||||
|
nja, inte hela DTM, men vissa Audibilar finns nånstans, gör en sökning på RSC så bör du hitta dom,
jag har inte länken här nu... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
Tjo!
Vill ha hjälp med en sak. Hoppas nån kan. I julklapp så fick jag GTR av min bror, installerade, körde och hade kul. Men så ville han och hans polare brumma lite och hans polare hade inte GTR då så han tog mitt och beställde ett nytt till mig. Nu har jag fått mitt nya och tänkte köra lite med dom. Avinstallerade det gamla när jag lämnade skivorna till honom. Installerade igen men jag fick inte skriva in min cd key, då var den gamla sparad. Så, går det att byta cd key? Har installerat om en gång till men samma sak
|
||||||
Sök i regedit. Nyckeln ligger garanterat kvar där. Hittar du den inte så sök på "GTR" och ta bort allt som har med det att göra ur "registerfilen" (regedit). _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||||
Hej Kolla in denna tråd: http://www.bhmotorsports.com/board/v EDIT: Citat från själva tråden: "Click start, Run and type regedit and hit enter. browse to hkey_local_machine\software\sbdt_ab once you find the sbdt , right click on it and delete it. Then try launchin ggame, it should ask for serial." _________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||||||
|
Vilken utsträckning?
Hur mycket körs det på GTR servrarna? Är det bara GTL som gäller? Hittade GTR till kanonpris och funderar på att köpa. Men är ju ganska onödigt om inga lirar. http://www.discshop.se/shop/ds_produ _________________ Patrik Ulff |
||||||
|
Re: Vilken utsträckning?
Så du litar inte på mig?
_________________ Johan Ulff |
||||||
|
Vi är 10-15 pers som lirar varje söndag. Titta en gång till i listan över trådar.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
GTR hänger sig vid banbyte
HEj Är det någon som har någon medcin mot att GTR hänger sig när man lämnar ett event eller när man vill byta bana. Min 1.4.0 hänger sig klockrent varje gång! Det är mycket irriterande, det finns roligare saker än att boota datorer hela tiden. Tack Mats _________________ Mats Claesson |
||||||
|
Re: GTR hänger sig vid banbyte
Spelet verkar vara överkänsligt mot överklockade datorer... så har du trimmat? Testa att dra ned lite bara! Mvh _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
Jag gav bara 139spänn för mitt på www.cdon.se, fast det var kring julas! Mycket bra spel tycker jag, dock så verkar det tyvärr finnas lite väl mycket fuskare!
*EDIT: Ser att dom har kvar spelet för 139:-, det är ju inte farligt alls!! _________________ André Engdahl |
||||||
|
Fuskare? |
||||||
|
Finns ju en del som kör på klart osannolika tider, jag är absolut ingen stjärna på att köra, men när dom ligger X antal sekunder under andra som jag vet är bra så blir man ju misstänksam! _________________ André Engdahl |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Simbins GTR
|
23 besök senaste veckan (74666 totalt) |