Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
2766 besök totalt |
Vem kan flocka min instrumentbräda?
Vem kan flocka min instrumentbräda? Gärna så nära nyköping som möjligt. Brädan kommer att sitta i min Ascona som för hoppningsvis ska få åka lite till sommarn. |
_________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
|
http://www.finess.se/
Detta kanske kan vara något. Det står dock inget om flockning på hemsidan, men jag vet att en Eskilstuna kille här på rejsa har flockat sin bräda hos dem. Det är en Bmw 3 serie (E-30) han åker, orkar inte leta efter den nu bara (finns ju några stycken här). Du får leta upp den själv. Har för mig att det såg riktigt bra ut iallafall. Lycka till. _________________ Jocke Rydell |
Ringde Vinyl Make Up(Jönköpingsdistriktet) och de tog från 1100 kr för en flockning om det inte var några skador som skulle lagas och så först, så jag ska kasta in Kadettens extra instrumentpanel där nu i veckan tänkte jag.
Finns säkert nån som är billigare nånstans i landet, men nu behöver jag bara åka några kilometer för att lämna in den med, tid är pengar... ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
2766 besök totalt |