Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4233 besök totalt |
Grupptillverkn. av stötdämp.fäste till BMW i alu.
Eftersom många frågat mig innan tänkte jag göra en koll innan jag drar igång fräsen. Mer info finns här. http://forum.attitudemotorclub.com/v Det går bra att svara i denna tråden eller skicka PM. Mvh Samuel |
||
Lägger till att för er som planerar att åka coilvers bak är detta ett måste då krafterna från fjädern hamnar på i tornet istället för på originalplats.
Bara så ni vet. En ![]() |
||
Re: Grupptillverkn. av stötdämp.fäste till BMW i alu.
Handlade nya just före jul ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
|
||
Är intresserad men budgeten är lite ansträngd just nu, har du möljighet att ta fram fler senare i år?
Kan du även göra främre justerbara till E36? till vilket pris isåfall? _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Lägg till mig på listan också.
Kan också vara intresserad av justerbara främre till E36, om du gör eller kommer att göra sådana. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
Jag kan göra främre till E36 också. Men då måste jag ha en bil att mäta och testa på så det inte tar i någonstans osv. Priset blir likvärdig som E30 om det inte är tokmycket extrajobb.
Någon av er som har en lös original topplagring till E36 att mäta på? |
||
Tjo hoo! Tomten kommer sent i år!
![]() ![]() Jag beställer härmed en uppsättning justerbara camberplattor fram (till E30 om du skulle tillverka en sats till?) samt ditt snygga kit bak. Hur och när vill du ha betalt för grejerna? Mvh Johan _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
Ähh, budgeten är ju iofs redan spräckt så skriv upp mig på listan för en uppsättning bakre nu.
Jag har några centrerade lagringar till E36 liggande, sedan har jag även tillgång till ett par lösa reservdels fjäderbenstorn. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Jag är oxså på om det vankas ställbara fram till E36
![]() ![]() / John _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||
Precis. |
||
Nu tror jag att alla som ville ha dom bakre lagerna har fått ett PM.
Ang. dom främre lagerna till E30 återkommer jag när jag kan leverera. Det är rätt mycket jobb med dom men jag räknar med att dom ska va klara i slutet av vecka2. och till E36 kan det dröja nån vecka till. Men jag återkommer så fort jag vet mer. mvh Samuel |
||
Hör väl inte hit direkt, men lite relaterat
![]() Vi har gjort lite annorlunda på vår 318 .. ![]() Plattjärn och fyrkantsjärn - byggkostnad på ca 30 kr ![]() om man konstruerar som vi gjort så kan man enkelt använda standard racedämpare med coil over och kulled i båda ändar. Kanske ett alternativ om du ska fräsa tjusiga prylar fler gånger? ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4233 besök totalt |