| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 6 av rejsa.nus onlineliga...
|
12493 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Jag tror Kavic öppnade ett SOLo-rum, dvs för Hotlapping...
Därför går det inte att gå in där.
Dock så kommer jag inte in på ditt rum heller Johan...Prova att starta upp ett nytt rum med en orginalbana är du snäll... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Johan: Nu har du startat ett rum där det står HOTLAP. Det går inte att gå in där.
Ni ska nog välja "FreeRace" i början... Kavic: Prova att välja det du också samt välja en standardbana. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Hej!
Jag kan nog hosta lite då och då, om det inte krockar med MRL o.s.v... Jag kan köra en rFactor dediserver, det har inte varit några problem hitills, servern heter rm8s.net och är uppe nu... den ska synas i rFactors lobby (1.040) samt på racecast (med Carrera-modden tydligen) _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||||||||||||||||||||
|
Kom hem nyss o såg att flera hade rum uppe,Han bara testa RM8s rum o det funkade,Det gör det alltid,har kört på Rolles server i deras serie o det vet jag att det fungerar,Så om Rolle vill ställa upp med server så tycker jag att vi ska tacka o buga o använda den när vi får, dessutom är det en jäkla trevlig kille,Men helt klart måste vi ha alternativ,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
Nu har jag testat och det går att komma in på Rolles och Johans servrar!!! Kanon!
Då har vi tre servrar som vi kan byta mellan!!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
Hann inte testa era servrar men då funkar det nog _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
hm, något strul med Limerock tydligen, ska kolla vad jag har för version på den...
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||||||||||||||||||||
|
Lite förhandsinfo om Säsong 6 av Rejsa.nus liga...
Dag: Vi kör söndagar kl 18.00 Spel: rFactor Mod: Vi kör fyra olika bilklasser, F1 (standard), F3, H6 och PCC Antal banor: 12 stycken (2 banor per mod) Lag: Vi kör med tvåmanna-lag Hostar: Jag, Rolle och Johan Ligan börjar: 22/1 Mer info kommer!!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
Värkar kanon,Ende som jag kanske skulle villa ändra på är Tiden,20,00 vore nog bättre,men om det inte går så är det ju ok.Det som är intressant nu att få veta är Vilka banor o modar som ska köras var, hehe 2 banor x 4 klasser blir inte det 8 ??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||||||||||||||||
|
Lutar åt att man kan bli med och gasa rejsa.nu ligan
Tack Niklas för din otroliga support ikväll,du fick till och med rensa din egen dator för att min skulle funka ju
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Säsong 6 av rejsa.nus onlineliga...
|
12493 besök totalt |