| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
2006 GTR liga! Blir det något i år?
|
3 besök senaste veckan (1668 totalt) |
|
Hej! Jag undrar om det blir nån GTR liga i år? om inte.. så kan vi väl i alla fall försöka köra några småligor.. Typ 4 race på en månad eller nått! Nån som vill vara med? Nån som har bra ideér om hur vi smidigast går till väga?
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
Rejsa tror jag mest fokuserar på rFactor nu, men du kan ju alltid försöka styra upp något.
Annars så ska SSR just påbörja en ny GTR-liga. Jag tror det finns några platser kvar i div.2 http://forum.rscnet.org/forumdisplay _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||||
|
okej! Ska kolla upp det där!
Annars vore det kul med en liten liga med bara rejsa-folk! Hmm.. jag ska fundera lite. Hmm.. nej.. det lutar nog åt att starta egen liga.. SSR verkar ju så sjukt seriösa, så det nästan blir jobbigt! Man fick inte ha vilken bil man vill under alla lopp och de ska ha 72min rejs... hmm känner att det inte passar mig riktigt. Jag ska snacka med Mäcen om man ska dra ihop nått kul här istället! Jag gillar hans 15 eller 19minuters rejs! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
Jag håller med om att SSR är seriösa. Det har de alltid varit.
rejsa.nu's lilla ligor har istället präglats av att "Ha kul!" Där för kör vi inte med lika mycket regler och så. Det skulle vara för mycket för mig att ålla i två ligor, men nån av er får gärna göra det om ni vill. Eller så spontanrejsar vi lite då och då bara. För er som har rFactor så får ni gärna vara med när vi kör vår liga! rFactors multiplayer-del är skitbra verkligen! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
Ja vad fasen, skall ni köra GTR igen så är jag på, det blir en bra anledning att ta tag i den där grejen med nyinköp av ratt (gaspott som glappar vid mellangas fungerar icke i GTR
).
/J - ringrostig som bara fasen, men rundningsmärken behövs alltid |
||||||
|
Jo det är GTR som gäller för mig. (för jag har inte GTL)
"Köra på skoj-liga" blir det då! Man får vara med att köra oavsett om man vill att poäng skall räknas eller ej! och så kör vi korta rejs utan bränsleåtgång och utan skador. (Precis som vanligt)
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
onlineligan blir rFactor (om det inte blir för få anmälda)...men jag tycker att det är kanon att det rejsas lite med andra spel här på rejsa.nu!
Fast lite trist tycker jag ändå att det är att det kommer ut så mycket! Det blir så splittrat.. GTR, GPL, GTL, rallyspel, rFactor och snart kommer GTR-2 osv osv.....Det är för många spel. Minns ni när GTR 2002-modden kom ut till F1-2002?? Det var tider. Alla körde samma spel och samma mod! https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php December 2002!!! rejsa.nu's barndom! Man blir lite nostalgisk! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
WOHooo! 2002! Det betyder att min kära sambo har ett riktigt bra tålamod...Man har ju suttit vid datorn mer eller mindre konstant sen GTR2002 släpptes..
Nää...just det...Innan GTR2002 hade jag ju min GPx-period. Hur står hon ut? och när "gjorde" vi vår dotter? Måste ha varit under ett depåstopp...
_________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||||||
Det borde stämma, ett riktigt snabbt depåstopp tar ungefär 4 sekunder.....
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
LOL
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
Wow! Kan du hålla dig så länge?
_________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||||||
|
||||||
|
Ja det blev en liga till slut!
om någon har missat det så ska vi börja köra ikväll 8/1 kl 19. Det står mer i denna tråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3 besök senaste veckan (1668 totalt) |