| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTLegends - 4/1, kl 18
|
4 besök senaste veckan (2808 totalt) |
|
Hej,
jag var med i kvällens race, första gången och lyckades inte så bra, förlåt Ja-nne för start incedenten på Nurburgring. Jag kommer tillbaka nån annan gång och hoppas att jag har lärt mig en del tills dess, ha det! _________________ Tomas Reinicke |
||
|
Nåt knepigt ikväll var att jag normalt brukar ha 50-60 fps. Ikväll online hade jag ibland under 20!!
Sen är det lite trist med det där att hela spelet stannar upp i en sekund när någon joinar under tiden man tex kvalar. Man har nog blivit lite van vid rFactors suveräna nätkod (Den ska komma i GTR2) Det roliga i kväll var själva bilarna och fajterna...Det blir ganska jämna rejs när man kör detta spel. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Niklas
Det där går att stänga av under settings/multiplayer. Du kan välja om nya users skall laddas vid "safe speed" (10km och saktare) eller bara när du står i depå. Fullständigt livsfarligt annars vid kval
_________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||
|
Det var ett riktigt roligt rejs!!!
Grymt skoj med olika bilar.... jag hade en tidig fajt med en mustang(jag körde alfa) han drog ifrån på rakorna och jag i kurvorna..
Större delen av rejset låg jag och försökte stressa Lars A till att göra ett misstag men utan resultat, stabilt kört! _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Hej!
jag var inne en stund men grafiken funkar inte, allting är jättesuddigt,
man ser inte vad det står i depån och när man kör är också allt suddigt, LCDn går inte att se...
Jag ska kolla om jag hittar något om det nånstans.... (jag har ju ny monsterPC med Geforce 7800gtx och 81.98) _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTLegends - 4/1, kl 18
|
4 besök senaste veckan (2808 totalt) |