| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Får inte igång gpl
|
895 besök totalt |
|
Får inte igång gpl
Hej Jag köpte gpl när det kom 98 och kunde inte spelat pga att jag var sååå dålig. Jag gav bort det till min morbror men jag laddade hem demot förra veckan och blev så sugen på revanch. Så jag hämtade hem det. Nu är det så här. Demot funkar perfekt. Men när jag instalerar spelet händer följande. Felmeddelande 1 Could not install wininet. dII 2 Activemovie har fel språk När jag startar spelet så saknas programmet glide 2x.dII enligt felmeddelande sen blinkar det lite och spelet svarar ej. Vad ska jag göra. Jag har ingen kunskap om sånt här. Jag vill spela hjälp.
_________________ Andreas Lewau |
|
Activemovie hittade jag i ett adobeprogram så det tog jag bort. Söker jag i datorn nu så hittar jag inget activemovie men ändå så hittar spelet en och kan inte installera sin version.
Mycket frusrerande detta då demot fungerar så bra. _________________ Andreas Lewau |
|
Jag bara tog dom ifrån orginal gpl mappen och drog dom till demo mappen. Tracks hette den. Använde commander. Sen fick jag storhetsvansinne och laddade hem en bana men det gick ej.
Provade ringen. Menar dom allvar att man ska köra ett varv på 8,30 på novice. Det var Hills bästa varvtid. Mitt rekord med gtr, the mother och en audi r8 är 8,15. Jag kan inte se mig själv klara en tid under 9 min. Kul är det iallefall men jag vill så gärna köra på de andra banorna som isle of man men då behövs 67 an och det kräver orginalspelet eller??. _________________ Andreas Lewau |
![]() |
Racingsimulatorer
Får inte igång gpl
|
895 besök totalt |