| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
hispec?
|
1992 besök totalt |
|
Har läst på lite engelska sidor om rent katastrofal service.
Även på rejsa vill jag minnas om att nga vittnat om detta. Är du sugen på ngt liknande så kan du PM mig så kan det nog ligga ngt i gömmorna.
|
|
Hispec
Jag har satt Hispec Ultralites 4 med deras 280*9 med Alu nav, fram på min Dax Rush och finishen är bra men dom är hemska att ha att göra med, väntade 11mån efter betalning på att jag skulle få rätt grejor... Ringde kanske 20ggr. till England och fick olika svar varje gång om varför dom inte kommit. Tror nog att det kanske funkar bättre om man handlar genom Swedespeed än direkt av dom. Men som sagt grejorna är riktigt fräscha och priserna är grymt bra iallafall om man handlar direkt från England. /Tommie _________________ Tommie Ibert Såld Dax rush Hayabusa |
|
Jag kör med Highspec bromsar.
sitter på den här bilen... https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Funkar kalas Har dock inte monterat nån bromsredusering än
så bromsballansen är inte riktig som den skall än. _________________ Nisse Holmgren Umeå
|
|
Några fler intryck av dessa bromsar? Vet att folk har fått en smula fel ibland och att det är damtätningar som har pajat å så i .uk men skulle vara kul med fler kommentarer såg att nån (båda) ultimorna i en annan tråd körde på hispec.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
|
Trådlyft!
Är det fortfarande problem med dålig service och långa leveranstider? Känns annars som ett vettigt alternativ till rimlig kostnad. _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
|
Kör med dom på denna https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
|
Lutar åt att jag lägger en beställning.
Bilen blir i alla fall inte klar för race detta år, så jag har inte jättebråttom. _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
![]() |
Skruva banåkabil
hispec?
|
1992 besök totalt |