| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Bruksbil för ca 30kkr
|
6022 besök totalt |
Du kan ha rätt, men jag har precis köpt mig en V70 AWD-98 som gått 26000mil. I helgen var jag och körde ordentligt med ved lastade på ett släp. Drog runt kärran i 3dm snö utan problem.. Jag kan däremot inte rekommendera Volvon som nöjsam 4wd bil då den beter sig obeskrivligt fram hjulsdrivet och är prakiskt taget omöjlig att få ut arslet med! Vad jag förstår har Sierran Viskodiff?! Men konstant drivning 64%bak 36%Fram? Likadant med 525IX?! Golf Syncro och Volvo AWD verkar ha nåt annat upplägg med 100% fram och sedan överflytt av kraft vid spinnande framhjul dock också med Viscodiff??!! /pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
Den var riktigt fin, vad ska du ha för den?? _________________ Christoffer Svensson Bygger just nu: En Super Se7en med pinto Kör just nu: Porsche 944 TURBO -86 |
||||
|
Brukar inte Peugeot 406 föreslås i den här prisklassen.
Verkar ju vara mkt bil för pengarna, samt hyffsat "bra" bygge. Dock inte alls 4hulsdriven. _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||
|
Din bror var lite tveksam till dom, så jag törs inte köpa en sådan
.
Det är en jädrans snygg bil i alla fall & coupèn måste vara en av dom snyggaste coupèer som byggts _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
Jaha, du menar Jetta-mannen. Ja, jettan går ju finfint (jämfört me en 406 iaf)
Vilken kille... går från 200'an, galanten, 325'an, och clion till en volvo 240 och en jetta.
(jo, det är ju ngt annat på gång...) Kom i skrivande stund på ett annat tips.... Citroen C3. ?? ingen aning om prisklass, eller så. men ändå... _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Bruksbil för ca 30kkr
|
6022 besök totalt |