Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6644 besök totalt |
Tommy
Jimmie Rothman Nisse Fredrik C Mattias Fredrik E Blomberg AndreasNystrom C Kent Anders C Tommy Mattias Andersson Jonas Nystedt Peter Einarsson Håkan Larsson _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Iskart
Tommy Jimmie Rothman Nisse Fredrik C Mattias Fredrik E Blomberg AndreasNystrom C Kent Anders C Tommy Mattias Andersson Jonas Nystedt Peter Einarsson Håkan Larsson Jim Airikainen _________________ ___________________________ Tommy Karlsson Porsche 996TT-02 |
||
Tommy
Jimmie Rothman Nisse Fredrik C Mattias Fredrik E Blomberg AndreasNystrom C Kent Anders C Tommy Mattias Andersson Jonas Nystedt Peter Einarsson Håkan Larsson Jim Airikainen 2x Carneling Peter Lindholm Nu är det fullt! Alla som anmäler sig från o med nu klassas som reserver. Så skulle nån av de "ordinarie" få förhinder skriv då det i så god tid som möjligt här så vi kan släppa in reserverna ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
OBS!!! NY TID!!!
Tydligen är det tufft med tiderna på Backavallen så vi har fått en tidigare starttid. Han ville först byta helg med oss men jag sade att det kan nog bli svårt. Men han trodde det skulle kunna lösa sig om vi börjar vår körning 17:00. Jag passade även på att fråga lite om upplägget. ca 5 min träning för alla. Fyra kvalheat osså A, B & C final. Ca två timmar räknade han med att det kommer att ta. 250:- per deltagare kostar det. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
ÅTERBUD Jag måste tyvärr hoppa av! ![]() _________________ Peter Lindholm pcs#8709 |
||
En plats kvar
![]() Påminner även om att det är en ny tid!!! 17:00! Samling vid OK/ Q8 på Stockholmsinfarten 16:45! Tommy Jimmie Rothman Nisse Fredrik C Mattias Fredrik E Blomberg AndreasNystrom C Kent Anders C Tommy Mattias Andersson Jonas Nystedt Peter Einarsson Håkan Larsson Jim Airikainen 2x Carneling _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Trist Meldert
![]() OBS!!! otroligt viktigt att vi är på plats till 17:00 så att vi kan börja köra då! Så se till att vara där i god tid:) ![]() Jag åker 16:45 från OK/ Q8. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Här ligger det. Det blir från ditt håll.
Den blå pricken ligger dock fel! OK/Q8 Ligger där det står vassmog. http://www.hitta.se/ViewDetailsPink. och här har vi Backavallen. http://www.hitta.se/ViewDetailsPink. Säger det igen. Vi har blivit ombedda att vara där i god tid, så försök att vara det ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6644 besök totalt |