| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Anmälan till Säsong 6 av rejsa.nu online-liga
|
3 besök senaste veckan (8378 totalt) |
|
Sorry, missade den tiden o dök upp först nu
... Men vi gör väl ett nytt försök, eller kanske via msn istället???
|
||||
|
|
||||
|
Jag var tvungen att stänga ner datorn. Jag har fått nåt skit med den...suck!
Vi får köra via MSN....Hur får jag tag på dig Brufus??? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Niklas håller på med sin dator nu,när han kopplade ur routern igår fick han en herrejösses massa skit(virus) i burken.Därför det strulade för honom att köra.Så han är offline tills problemet är löst,han och jag ska provköra rfactor med något nytt brandväggs program han fixat senare i kväll.Så FTP servern hoppar igång när han skriver här skulle jag tro.
|
||||
|
|
||||
Yeahaa... Nu har vi lyckats med överföringen av trackpacken till min server, så alla hugade må nu hämta den nämnda over here - så en download manager sitter nog rätt skapligt fint .
Lycka till och hör av er om nåt strular! |
||||
Laddar för fullt...90 kb/sek ligger det på
|
||||
Edit:129 kb/sek nu
|
||||
Är allihopa med där???
|
||||
|
|
||||
|
Njae... Niklas (?) har packat varje bana oxå i zip- eller rar-format
, så du behöver packa upp dem var och en för sig... Dessutom visade det sig att sökvägen ser något olika ut för dem... I de flesta fall finns en mapp i rar- eller zip-filen som heter banans namn...
Är det så, så är det bara att släppa den mappen i Ungefär så alltså... Lite onödigt trickigt, kanske, men det funkar säkert! |
||||
|
Jo jag känner till dom problemen,har stöt på det när jag har installerat banor förut,Jag har ju alla dom banorna förut så jag hoppas dom är samma,Annars får jag göra en snabb inställning när banorna ska köras lol
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Jäklar...Brufus...Jag lade ju upp fel version till dig...skit!
Jag hade två Trackpacks och naturligtvis tog jag fel!
Kan vi inte lägga upp den rätta idag??? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
Japp, då finns det nya paketet tillgängligt på samma ställe som förut
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Anmälan till Säsong 6 av rejsa.nu online-liga
|