| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: E30 rattnav och 318is kamaxlar
|
5122 besök totalt |
|
Köp dessa saker av mig nu (helst allt samtidigt) så jag kommer ut på banan igen till våren. Luisi E30 rattnav Pris: 350:- 318is (m42b18) kammar, orginal, ~6000mil. Pris: 1000:- Bild finns givetvis att få på sakerna Skicka PM eller maila på Johan@compello.se _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
|
Re: S: BMW E30 ->88 (318is) prylar
Hmm.. har inte sett dessa ute på försäljning med pris nånstans? Vad är normalt försäljningspris? Hur funkar de i vardagen? Hållbarhet? (Vill ju inte buda varken för mycket eller för lite.... )
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Vet faktiskt inte vad dom kostar i handeln ut till kund, jag jobbar på stället som tillverkar dessa men fick betala en ganska skaplig summa ändå för dom. Därav bud
I vardags funkar dom, om man inte har något emot att motorbromsa
Men jag körde kanske 800 mil med dom till vardags och på bana så jag anser att dom funkar iallafall. Nyper något fruktansvärt då dom är varm och skulle vilja påstå att med vanliga däck känner man nästan hur gummimolekylerna vrids av utav bromskraften _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
|
ok... Om vi då bjuder 800 kr +frakt naturligtvis.(om de är kvar i slutet av månaden...
)
vad säger du då? (hittat på lite sidor på andra sidan pölen för ca 1450 kr...) _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
ok, väldigt intressant, men som sagt om de är kvar vid månadsskiftet.... 1000 kr är rimligt! återkommer. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Stoltan knep den före dig, tyvärr.
Jo jag tror 1000kr är ett bra pris, tycker det är bättre att bli av med sakerna och se att dom används
_________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
|
Då va ratten också borta, men navet finns kvar. Kom på att jag har en 2.25" racekatt också så jag har uppdaterat annonsen.
DTM dämparen är dessutom såld nu. Har kollat upp med bussgods hur det funkar så det är inge problem att skicka hjulen om någon undrar Ska åka till sundsvall på lördag om det nu finns någon rejsasnubbe där som vill ha något så kan jag leverera gratis. _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
|
Då kåpan kostade nära 2000kr ny så ligger mitt sista pris på 1500kr + frakt. Vore självmord allt annat tyvärr...
Däcken kostade 950kr/styck ny och är inge värstingar direkt. Säljes med fälgar enbart. Bild på fjäderbensstaget går att ordna. Är annars Sparcos dubbla alustag. Ser ungefär likadant ut till alla. _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
Då däck speciellt är slitvara så kan man inte direkt jämföra med nypris. Vad kostar dom i dagsläget? _________________ Linus Strandholm |
||||
Hmm... Har inte BMW's serviceställen samma priser oavsett vart dom ligger? Aja, ska isf gå och snacka med dom där typerna och se om det blivit något fel. _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
Däcken har gått 150-200 mil ungefär. Om ens det. Så att sälja något sådant löst känns ju bara dumt. Sätter hellre dom på bruksOpeln då och kör slut på däcken och säljer fälgarna för 4000kr sen... För så mycket är begagnade däck värt ungefär
||||
Har bytt priset på diffkåpan nu också... Hittade kvittot nu och det va bultarna som drog upp priset en massa
||||
![]() |
SÄLJES
|
5122 besök totalt |