Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
GRC 2006
1763 besök totalt
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
GRC 2006

Nu börjar så smått 2006 års kalender att ta form hos Gentlemen Racing Club. Besök gärna vår hemsida och se om du hittar något intressant...

Första aktiviteten kommer att äga rum på snö och is i Norrland i början av mars. Därefter börjar de vanliga asfaltslekarna...

På vår hemsida kan du också anmäla dig för att med automatik få våra nyhetsbrev via email, och därmed inte riskera att missa något spännande arrangemang...

Välkommen!
http://www.grc.as

Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Låter ju spännande

Läste på sidan men hittade inget om medlemskap. Behövs ett sådant för att delta på banträffarna?
Hoppas kunna köra på Ringen eller Spa i sommar/höst.

Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Rash skrev:
Låter ju spännande

Läste på sidan men hittade inget om medlemskap. Behövs ett sådant för att delta på banträffarna?
Hoppas kunna köra på Ringen eller Spa i sommar/höst.

Inget medlemskap krävs.
Man betalar för de evenemang som man önskar åka till. Enkelt och smidigt...

Vi kommer att köra två kombinationsresor till Spa/Nürburgring -en på våren och en på hösten. Dessa kan starkt rekommenderas. Samtliga som var med på denna resa i höstas var, utan överdrift, eld och lågor...

Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Jag kan inte komma in på den svenska siten, provade den danska men där är ingen kalender för 2006. Kör Mozilla Firefox.

Baar - CH
Här sen Jun 2005

sweanders skrev:
Jag kan inte komma in på den svenska siten, provade den danska men där är ingen kalender för 2006. Kör Mozilla Firefox.

samma problem här och jag kör Internet Explorer

Klucken
Mora
Här sen Apr 2004

Senaste nyhetsbrevet finns här:
http://www.jirhall.com/grc/news0601ice_se.pdf

Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
david-o skrev:
sweanders skrev:

samma problem här och jag kör Internet Explorer

Ja, någotning har hänt med vår server, som inte är bra... Nu kommer inte jag heller in på den svenska versionen... Jag har satt vår tekniker på att titta på det, så förhoppningsvis fungerar det snart igen!

Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Klucken skrev:
Senaste nyhetsbrevet finns här:
http://www.jirhall.com/grc/news0601ice_se.pdf

Yes.
och det tidigare nyhetsbrevet, som innehåller preliminära aktiviteter för 2006, finns här:
http://www.jirhall.com/grc/news0512.pdf

Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Får damer vara med? Tänker då på min underbara fru som ochså vill vara med och leka (på banan alltså).
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Björn skrev:
Får damer vara med? Tänker då på min underbara fru som ochså vill vara med och leka (på banan alltså).

Så länge som hon är en Gentleman!
Men vi har faktiskt tidigare gjort undantag även för Gentlewomen och Gentlegirls!

Så det är inga problem. Ni är välkomna båda två!

Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Tackar hoppas få tillfälle att åka med Er. Resan till ringen känns verkligen intressant, skall bara få ihop bilen....
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Byt Bil skrev:
Ja, någotning har hänt med vår server, som inte är bra... Nu kommer inte jag heller in på den svenska versionen... Jag har satt vår tekniker på att titta på det, så förhoppningsvis fungerar det snart igen!

Nu ska det vara löst, säger han som vet. Och han verkar ha rätt, för även jag kommer in på hemsidan nu igen.

Så nu är det bara att gå in och titta vad vi har på G. Glöm inte att anmäla er till nyhetsbrevet, så riskerar ni inte att missa något...

Citera
TobbeC
Stockholm
Här sen Jun 2005

Byt Bil skrev:
Nu ska det vara löst, säger han som vet. Och han verkar ha rätt, för även jag kommer in på hemsidan nu igen.

www.grc.as fungerar inte för mig. Men jaka38.mygiicms.com fungerar.

Googles Cache av grc.as fungerar. http://72.14.203.104/search?q=cache:opxPbbJQgVYJ:www.grc.as/+&hl=s . . . .

Ligger inte snön kvar den 25'e Mars?

Citera
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004

TobbeC skrev:

Undrar detta också, är jätteintresserad, men vad händer om man betalar avgiften och där ligger snö?

Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
TobbeC skrev:

Du och din snö!! Du trodde att vi skulle få snö på Nürburgring i oktober också. Men hur blev det? Jo, sol och 23 grader varmt! Det kommer att bli samma väder på Knutstorp i mars -lita på mig! Tänk på att Knutstorp ligger nästan halvvägs ner till Nürburgring. Långt, där nere i Skåne...

RS Patrik skrev:

Undrar detta också, är jätteintresserad, men vad händer om man betalar avgiften och där ligger snö?

Ja, om du kommer, så händer väl detta:

För er som tycker att ovanstående bild verkar spännande, och vill testa själv, läs denna tråd:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=25220

och för er som är rädda för snön på Knutstorp: om arrangemanget blir inställt p.g.a. snö eller liknande, så får ni använda pengarna till ett senare GRC-arrangemang. Det kommer både fler Knutstorp-dagar samt även Sturup Raceway snart därefter...

Citera
TobbeC
Stockholm
Här sen Jun 2005

Byt Bil skrev:
TobbeC skrev:

Du och din snö!! Du trodde att vi skulle få snö på Nürburgring i oktober också. Men hur blev det? Jo, sol och 23 grader varmt!

Därav smajlin

Sugen är man... Mars känns så avlägset men är ändå så nära.

Citera
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004

Byt Bil skrev:
TobbeC skrev:

Du och din snö!! Du trodde att vi skulle få snö på Nürburgring i oktober också. Men hur blev det? Jo, sol och 23 grader varmt! Det kommer att bli samma väder på Knutstorp i mars -lita på mig! Tänk på att Knutstorp ligger nästan halvvägs ner till Nürburgring. Långt, där nere i Skåne...

RS Patrik skrev:

Ja, om du kommer, så händer väl detta:

För er som tycker att ovanstående bild verkar spännande, och vill testa själv, läs denna tråd:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=25220

och för er som är rädda för snön på Knutstorp: om arrangemanget blir inställt p.g.a. snö eller liknande, så får ni använda pengarna till ett senare GRC-arrangemang. Det kommer både fler Knutstorp-dagar samt även Sturup Raceway snart därefter...

ohh, fy f-n... ser på bilden med skräckuppblandad förtjusning...

Låter lovande med Knutan, jag återkommer med bokning. Tack för förklaringen! thumbs up

Ekerö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Nu finns det lite racingaktiviteter, som det börjar bli dags att boka upp sig för:

Spa (Belgien) 18 mars
Knutstorp 25 mars
Spa (Belgien) 10-11 april
Sturup 16 april
Knutstorp 5 maj

och mer kommer...
Mer info på vår hemsida:
www.grc.as

Citera
Inför träffar
GRC 2006
1763 besök totalt