| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
MORFF ikväll 15/1: rFactor PCC på Knutstorp
|
1278 besök totalt |
|
Välkomna att rejsa ikväll. Kvalet startar 20.00 och rejset startar 21.00 Det blir 32 svettiga varv på Knutstorp. Vi kör med både tyska och brittiska Porsche Carrera bilar, så för att undvika mismatch så har jag gjort en zip som finns i vårat forum som bara läggs in i rfm-mappen All övrig info finns i vårat forum på www.rm8s.net MVH (RM8s)Storsnorre _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
|
||||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Kommer in 20.00 men får se om jag kör racet.Kan vara kul att testa PCC på Knutstorp
|
||||
|
Testade ett par varv,kom ner på 1:04.261...hur står det sig mot era tider?Svårt som tusan med Porschen på Knutstorp
|
||||
|
|
||||
|
de skulle ligga i rfm-mappen, men nu kör vi bara tyskt!
Johan Salo, har du patchat tyska till 1.1 ? är nog därför du mismatchar... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
Riktigt roligt race men tyvärr snurrade jag ett antal gånger och så bromsade jag lite för sent och höll på att ta med mig Kavic ut i det gröna.Men klarade honom med sönderkört vänster framhjul så jag var tvungen att gå in i depå.Men skitkul helt enkelt
|
||||
|
Tack allihopa!
Jag sladdade omkring alldeles vilt kring kavic ett par ggr. Tyckte att jag hittat stället där jag var snabbare, men det var inte det lättaste att komma om där, hoppas jag inte ställde till det för dig! Bra kört förresten! _________________ Peter Bonde |
||||
,Det var tajt o jäkligt kul fajt med dej,det var inga problem als,Hoppas inte jag ställde till något för dej heller _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Ja, tack alla för igår,
kul att se att vi trots allt blev 10 st. startande, jag tycker det flöt bra när vi väl kom igång... Lite onödigt strul att försöka blanda tyskland och britterna, men men... Dessutom var det lärorikt med servern, "låt bli att pilla på options när servern är igång" _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Hehe ja det blev vist lite trångt om plats lol,Du bromsade mycket senare än mej,Jag fegade lite för mycket,Men jag tänkte bara komma i mål utan att åka av för mycket,Men jag gjorde i alla fall några riktiga avåkningar lol,Tack Schumi att du gjorde alt för att undvika att köra på mej bakifrån,Det kallar jag team känsla, ps: Missade dit inlägg i går,därför svar först nu.
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Hehe,försökte att inte köra på någon.Första onlineracet för mig på ca:7 månader ju och det var så skoj som man kom ihåg det |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1278 besök totalt |