| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Skrivbordsunderlägg
|
13408 besök totalt |
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Stingray468: otroligt vacker bil! Det var den som man kunde läsa om som projekt på Zatzy innan av en tidigare ägare va? Den bilen är så fin!
Claes: Fin gammal bild! Själv har jag på min stationära rotat fram en bild från 2004 och på laptopen en från i somras. Då bilen inte står där jag är utan 15 mil bort så måste man ju få se den ibland, därav att jag har den som bakgrund
Bägge är här förminskade för att inte ta onödigt stor plats. På stationära:
På laptopen:
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
|
_________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||||
Hehehe...
Den är tagen på Kinnekulle Ring, första helgen i juli 2004 när STCS/TPC hade träff där och det är i uppliningen till konbanekörningen. Första träffen med bilen, så självklart stod man först i kön för att köra
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
|
|
||||||
|
Denna bild på mina däck pryder mitt skrivbord sedan en tid tillbaka. Väcker sommarkänslor i alla fall!!
(fotograf: Daniel Magnusson) _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
Verkligen skitsnygg bild Anton..
Några tips på hur man lär sig PS som jag antar att du gjort den i.. har försökt men går verkligen skitdåligt..
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
Hej. Tack.
Tjaa, jag använder PSP (Paint shop pro) vilket är billigare än PS. Det är i princip inte gjort något åt bilden. Lite små justeringar på mättnad och totalt ljusförhållande. I övrigt är den bara förminskat och lite oskarp mask pålagt. Inga stora saker alls med andra ord. Komponera så gott det går i kameran, det spar dig massor av tid och inte minst kvalitet i slutänden. Det här var dock en bild jag tog i farten bland allt sevärt på mässan i Birmingham. Tagen med handhållen kamera (Nikon D70s) med skaksensor i objektivet, vilket är oslagbart på en mässa tex, ljuset i hallarna är inte speciellt bra för fotografering. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Tackar.... _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Skrivbordsunderlägg
|
13408 besök totalt |