Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |
kommer inte in ;(
Tjena! Kommer inte in pga ändrad email adress... Mitt användar namn är Hammerin min nuvarande mail är hammerin@bredband.net och den gamla var richard@rpm.nu Tack på förhand/ Richard |
||
Hej Magnus!
Jag reggade mig i förmiddags men fick ett felmed. när jag skulle skicka registreringen. Försökte regga mig igen men fick svaret att användaren och eposten redan finns. Har inte heller fått ett aktiveringsmejl till min nya epost. /Robert Nätblom robertnat@tele2.se Tackar |
||
Ursäkta, men jag får detta medd. när jag försökte skicka inlägget
![]() Could not connect to smtp host : 10060 : A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond. DEBUG MODE Line : 112 File : smtp.php |
||
Tjena!
Kommer inte in pga ändrad email adress... Mitt användar namn är bert svensson min nuvarande mail är bert-svensson@spray.se och den gamla var bert.svensson@tiscali.se Tack på förhand bert |
||
Mitt konto inaktiverat
Magnus, mitt konto med användarnamn carnal och mail carnal@home.se har blivit inaktiverat. Kan du ordna det. |
||
Hej! fick inget mail tillbaka efter registrering.
Användarnamnet jag angav var Fernström och min mailadress är johan_fernstrom@hotmail.com |
||
Re: Registreringsproblem? Skriv här utan att behöva logga in
Hej har problem att logga in. zennzero@spray.se användar namn: Lundström Lösen :Hasse. MVH Hasse |
||
Re: Har du problem med att registrera dig? Skriv här!
jag har inte fått nått sånt där mail tillbaks... Och när jag har försökt att registrera mej på nytt så står det att min mail adress redan är upptagen... och när jag hade tänkt att den kanske skickar ut lösenordet om jag skriver in allt på "glömt lösen ord" så står det "Tyvärr kan inte ditt lösenord skickas eftersom att ditt konto är inaktivt. Kontakta forumadministratören för mer information." Samma händer mig när jag försöker. Testat anv.namn: Peter S, Peter Sv, Peter Svelenius. E-postadr. är petersvelenius@hotmail.com MVH / Peter |
||
Hejsan magnus!
Jag har inte fått nått sånt där mail tillbaks... Och när jag har försökt att registrera mej på nytt så står det att min mail adress redan är upptagen... och när jag hade tänkt att den kanske skickar ut lösenordet om jag skriver in allt på "glömt lösen ord" så står det "Tyvärr kan inte ditt lösenord skickas eftersom att ditt konto är inaktivt. Kontakta forumadministratören för mer information." användarnamnet var nineeleven Mvh. Niklas |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |