| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Sparco EVO 2 Large *såld*
|
2358 besök totalt |
|
Sparco Evo 2 Large säljes Svart. Gått 4 tävlingar är som ny. Eventuellt byte jättemycket smalare stol. _________________ Daniel Steiner |
||||
|
|
||||
Thx men har beställt ny redan Bilder. http://web.telia.com/~u46504240/stol _________________ Daniel Steiner |
||||
|
Re: S: Sparco EVO 2 Large
Hej, Jag är lite intreserad av en EVo L stol. Jag bor i Stockholm och tänkte ev. byta stolen i min BMW E30. Har du fått iväg stolen? Varför ska Ni sälja den? Följer det med monterings sats? Vad tror du det skulle kosta att skicka med tex. bussgods? Vart finns stolen? Mvh, /Carl |
||||
|
"Eventuellt byte jättemycket smalare stol." Han som kör bilen nuförtiden väger ungefär hälften så mycket som han som körde den innan. Om inte mindre. Nej bara stol. Inte en aning om vad det kan kosta. En spekulant ska komma och titta på den imorron. Stolen finns i Kävlinge/Lund/Skåne. _________________ Daniel Steiner |
||||
|
"Eventuellt byte jättemycket smalare stol." Han som kör bilen nuförtiden väger ungefär hälften så mycket som han som körde den innan. Om inte mindre. Nej bara stol. Inte en aning om vad det kan kosta. En spekulant ska komma och titta på den imorron. Stolen finns i Kävlinge/Lund/Skåne.[/quote] ok, stolsbyte pga förare alltså. Jag sökte på "furulund" och fick 85 svar, det var därför jag fråga. Bör kanske kosta mellan 2-400:- och skicka den med bussgods. På www.bussgods.se kanske man kan kolla närmare. Siktar du på att sälja den lokalt eller är det hela landet som gäller? Mvh, /Carl |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2358 besök totalt |