Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12551 besök totalt |
Det ligger nära till hands att tro att det kan vara Bilstein Sprint/Sport dämpare. Vilket jag inte skulle anse vara vara dåligt. (Koni vs Bilstein är mitt tycke ganska mycket en fråga om tycke och smak och lämnar därmed den frågan därhän.)
Kan du se någon beteckning på stötdämparen i stil med Bxx-xxxx? Kort sagt något som liknar ett artikelnummer. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
hmm..längst ser på dämparen stax över fästet finns det en siffra: 0510617H01 kan de vara den? dom är monterade nu så det är lite svårt att kolla längre upp på dämparen. Får väl montera av den igen
![]() jaja om det inte är allt för b-prylar så räcker det med att köpa nya fram ![]() ![]() _________________ Tobias Holmgren |
||
Brutal bil!
Skaffa webrar om du är sugen.... ljudet blir magnifikt, och det är inte så knepigt som man kan tro att få till det. Jag hjälper dig gärna, jag bor ju också i jönköping. Se min bil för svar på din weberfråga. Vad väger bilen nu? /otto _________________ Magnus Ottosson Peoples Choice BOS 2015 ![]() Masterstarter 2011 ![]() Kulbil: BMW 2800 -71 Kulbil glidare: 735ia -84 Bruksbil: BMW 323ti -00 |
||
TOBE: Köpte du möjligtvis din E21:a i närheten av Kalmar?
Behöver du inspiration till ditt projekt kan du ju alltid kika här: http://www.remyvos.nl/jeremy/ ![]() _________________ Mikael Färnström BMW E24 BMW E28 BMW E39 BMW CS #3981 |
||
Nej, jag har ingen aning om vem som ägde den innan dig. Men jag var å kollade på den när den stod på en mack utanför Kalmar för typ 3 år sedan. Var lite sugen på den då. ![]() _________________ Mikael Färnström BMW E24 BMW E28 BMW E39 BMW CS #3981 |
||
Marcus S:
Jo tack ![]() Nu är det bara en 45:a som fattas ![]() Hur går det för dig då? _________________ Tobias Holmgren |
||
Blir grymt med trippla Webrar
![]() se mer av! När det gäller min bil så tar det sig sakta men säkert, tar lite mer tid än man tror bara.... Du kan ju kolla min biltråd om du vill Bmw 320 -76 ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Bilen? ![]() ![]() [/img] _________________ Tobias Holmgren |
||
okej, ska du stoppa i 323 motor i den nya då? Är du i behov av ngt kan du alltid skicka ett pm
har samlat på mig en hel del delar vid det här laget, Då blir det ytterligare en vit E21a då, trevligt ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Ja, motorn ska i denna istället ![]() Passar 323:ans diff på 318? eller ska man byta hela bakvagnen så man får med skivor bak på köpet? aja ![]() Tack för stödet! _________________ Tobias Holmgren |
||
Här är en bild på den nya e21:an. Det är en 318 snabbt går den inte
![]() _________________ Tobias Holmgren |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12551 besök totalt |