| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 1 - rF3 @ Birmingham - 29 jan
|
3185 besök totalt |
|
Fasan oxå vad sent ute jag är...
!
Men jag tänker oxå försöka hinna med rejset ikväll ju! |
|
|
|
|
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
|
|
|
Tack för reset ikväll!!! Men det var nåt så inåt så svårkörda dessa bilar är. Sen denna banan också. Det är ju bara en massa skymda kurvor! Detta var det första rejset någonsin som jag kört med "rallyvyn" så att man ser nåt. Men inte hjälpte det!
Jaja...Här kommer iallafall tre screens över kvällens rejs. Poäng etc kommer under morgondagen...
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
[quote="Niklas Maravic"]Tack för reset ikväll!!! Men det var nåt så inåt så svårkörda dessa bilar är. Sen denna banan också. Det är ju bara en massa skymda kurvor! Detta var det första rejset någonsin som jag kört med "rallyvyn" så att man ser nåt. Men inte hjälpte det!
Jaja...Här kommer iallafall tre screens över kvällens rejs. Poäng etc kommer under morgondagen... Resultat fins i en annan länk _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Här fins Resultat http://hem.bredband.net/b300411/rejs
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
![]() |
Racingsimulatorer
Race 1 - rF3 @ Birmingham - 29 jan
|
3185 besök totalt |