| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR krashar i menyerna, annars TOPPEN, HJÄLP!!!
|
486 besök totalt |
|
Jag blir galen! GTL &HL2 funkar perfekt. Provade och laddade ner GTR demo som verkade toppen bara den inte krachade i menyerna. Köpte spelet och likadant där! 80 fps i 1600*1200 och ett fantastisk ljud! Men när jag skall mecka med setuperna t.x så hänger sig GTR.exe (svarar inte) Någon som har en ide. Jag har laddad ner det senaste drivisarna av allt AMD64 dual core och 7800GT :-))) _________________ Jan-Erik Lundberg |
|
Hej och välkommen till forumet! (det står att du är ny på att skriva inlägg i alla fall)
Jo GTR är tyvärr väldigt känsligt för om man har trimmad dator.. är datorn bara det minsta instabil, vilket kanske inte ens visar sig i vanliga fall (om man inte kör speciella testprogram typ Prime95) så kan GTR kracha. Jag hade en lite för trimmad dator förut... alla spel funkade utan problem förutom GTR... så jag fick trimma ner datorn lite för att kunna köra GTR. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
|
Tyvärr krashar den även under -klockad!
Bara i menyera, aldrig när jag kör! Får leta vidare på nätet vad f'n det kan vara. Har rullat om maskinen engång för mycket redan.... _________________ Jan-Erik Lundberg |
![]() |
Racingsimulatorer
|
486 besök totalt |