| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server #1 RoadAtlanta 030504 (Resultat)
|
911 besök totalt |
|
Servern uppe strax efter 16.00. Här kommer resultaten.
Har ett litet förslag också, och det är att vi slopar flaggregeln. Som det nu är börjar han flagga innan man ens kommit i närheten av den som ska varvas. Jag tror att om man ska varvas så har man koll på vem som kommer och kan släppa den. Plus att du kan inte köra om den som har varvat dig för, om du kommer om igen kommer du inte många kurvor förrän du måste släppa förbi igen. _________________ /Mats Karlsson |
|
|
|
Haha så där dåligt har jag aldrig kört.
Kände att nått var fel under första varvet och såg att jag hade lyckats starta på intermedite däck och sen missa jag depån efter första varvet och jag fick halka runt nått varv till. Sen blev man varvad för första gången på varv 3
Sen sladda jag runt och utforskade varenda säkerhetsräcke och sandfålla så de höll en bra standard och inte var farliga för de andra bilarna om de skulle drulla av.
_________________ Thomas Tegbäck |
|
Lyckades till min förvåning kvala in som trea.
Gjorde som vanligt en dålig/försiktig start och tappade ett par placeringar. Försökte hitta tempot. Men på varv 3 när jag skulle varva(!?) Hoopoo körde jag på honom istället Sorry!
Därefter flöt det på hyfsat bra. Körde om fuZe när han gjorde ett misstag. Men på 21:e varvet gjorde jag en tabbe själv.
Försökte jaga ifatt, men det lyckades inte. Trevligt race! Tack allihop och grattis Speedy!
_________________ /Ove Mörk |
|
Grattis speedy
Jag vill försöka ge dig en match idag me men jag har inte hunnit träna på banan(kört 4-5 varv och min bästa tid då var 1.14 ), jag håller på att flytta så har lite att göra men jag ska försöka att vara med i toppen igen nästa söndag ===)
_________________ mvh Viktor Pousette |
![]() |
Racingsimulatorer
|
911 besök totalt |