| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server #2 RoadAtlanta 030504 - resultat
|
2 besök senaste veckan (744 totalt) |
|
IP: 80.217.200.128 Den är uppe om några minuter... |
||
|
det är något skumt med mitt spel sedan jag installerade TheRing.
Så nu blir jag ut kastad när jag försöker joina....
Något lustigt med min bil den visas inte bland de andra.. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Blä vilket race! Jag måste dra ner på grafiken i spelet märker jag - spelet bara hackade hela tiden i racet... Av de fyra varven jag körde spann jag i näst sista kurvan (nedförsbacken..) vid tre av varven.. Första varvet spann jag så pass mycket så jag gled in i depårakan.... så det var bara att åka in o se glad ut!
Lyckades också buffa till Pär rejält på första varvet - ledsen för det Pär! ....Fyra varv fick vara nog idag...
Inte bara gick det dåligt på racet - jag glömde också ta bild på kvalet.. Kvalet vanns iaf av LuPuS på 1:07.nånting...(?)
|
||
Ingen fara, jag kom ut med nosen i rätt riktning har jag för mig. Vad spelar det för roll att bli utknuffad 1 gång när man själv kör av 15 ggr
Grattis till Lupus och ni andra som tog er i mål på vettiga tider idag! Rätt stökigt *före* starten
_________________ Pär Hylander |
||
|
Ganska lungt lopp för mig, alla framför mig tjuvstarta (tror jag) så det var bara att ta det lungt när man trodde att de skulle in för stop&go.
Låg och jagade oscar stor del av loppet tog konstant i på honom men lyckades glida av 2-3ggr.
Släppte förbi LuPuS 2ggr ingen idé att låta honom ligga och pressa bakom. (Stooor skillnad på fart) Mot slutet av loppet låg en Porsche på rygg och sprattlade med hjulen, jag lyckades precis undvika den men tuchade lite så när jag tittade i backspegeln så hade den fått upp en fin snurr..
Viper gick ganska bra bara nån sekund långsammare är vad jag kört med Marcosen. Men det var svårt att sitta på andra sidan av bilen mot normalt. Alla inövade spår blev fel jag hade stora problem att få till kurv kombinationerna i början av varvet. Men på det stora hela så gick det skapligt.
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Får tacka för ett kul race (för mig), trodde jag skulle få en stop and go när team kompisen tjuvade, så jag ryckte till lita jag med, sen blev ju starten helt misslyckad igen, Får träna på det så jag inte är ivägen.
//LuPuS// |
||
hehe, det var jag.... jag funderade på att ge upp eftersom jag låg uppåned men som kom du och knuffade till mig så att jag kom upp på hjulen igen....
_________________ Pär Hylander |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2 besök senaste veckan (744 totalt) |