Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
F1 Catalunya
809 besök totalt
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
F1 Catalunya

Jag säger bara Fernando Alonso! Härlig kille! thumbs up

Annars var det väl som vanligt, usel bildproduktion, jag vill ha tillbaks Supersignal! >

och var har Blomman tagit vägen? "Börje" orkar jag inte ens lyssna på... thumbs down

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

Låt oss bara hoppas att Alonso klarar att hålla tempot i fler tävlingar, så det inte var en sån där engångsföreteelse. Vi kan också hoppas att McLaren kommer ut med en ny bil snart och att den är konkurrenskraftig - jag håller mina tummar för Kimi (som ju hade världens otur den här gången).

Jag är dock rädd att Ferrari kommer dominera i år igen som vanligt. Vinner de med god marginal igen nästa race slutar jag att titta på F1 resten av året. Förra året tror jag att jag såg tre tävlingar eller så totalt...

Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002

Håller dock med om att Fyran borde investera i nånting annat än den här "World Feed" signalen de köpt (den billigaste) där de inte själva kan styra vad som visas (suger ju ganska rejält thumbs down ).

Jag vill se mer inifrån förarplatsen och se det som förarna ser

Helst vill jag ju känna vad de känner också.

Äh, helst vill jag ju sitta där de sitter oxo

Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Cart har ju kommit en bit på vägen när man har satt en kamera inne i hjälmen!

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003

de bilder som var roligast att se var de på jordan bilen attans vilken taskig bakvagn han hade. Annars Undrar jag vad oddsen är på att pissonia finns kvar när monacos gp körs?

EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Den som valde tillfällena för reklampauserna på TV4 igår borde se sig om efter ett nytt jobb. Visst hade han många blickar vända mot apparaterna när Williamspiloterna gick sida vid sida, men jag gick ur rummet när bilden försvann.

Racet som sådant var rätt kul, tyckte jag. Att Renault kan producera konkurrenskraftiga F1-bilar lär väl ingen ha tvivlat på. Hoppas bara de får lite fart på motorn också.

Ferraris seger igår var mindre än jag hade väntat mig med nya bilen och det verkade inte som om M.S. körde på sparlåga direkt. Lite kul med världsmästarens attityd mot Alonso. Han verkar ha insett hotbilden...

Malmby
Här sen Dec 2002

Jag tycker det skall bli väldigt intressant att se hur lång tid Renault behöver innan de byggt sig en vinnarmaskin. Risken är väl som sagt att Ferrari kommer köra sina egna tävlingar resten av säsongen. Trist om det blir så, vi får hoppas att McLaren kan svara. Jag håller även tummarna för att Williams skall få lite medvind.

Jag håller med om att bildproducenten till F1 sändningen inte gör ett bra jobb. Tittade just på eurosport där fd cart serien körde sitt lopp live. Det var väldigt många varv man fick se från olika "in car" kameror. Det blir mer levande då tycker jag. Man får lite mer känsla av farten. Dessutom körde de på Brands Hatch vilket var skoj, tyvärr den korta varianten men ändå skoj.

Westfield SE
Citera
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Citat:
Håller dock med om att Fyran borde investera i nånting annat än den här "World Feed" signalen de köpt (den billigaste) där de inte själva kan styra vad som visas (suger ju ganska rejält ).

Jaha, och vad får dej att tro att TV4 skulle göra det bättre. Jag minns svenskproducerade F1-lopp från Anderstorp med en rysning...

Annars var ju loppet riktigt kul. Ferraris upphåsade nya bil som inte lyckades köra ifrån Renault med ungefär näst sämsta motorn

JohanR

F1 Catalunya
809 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande