| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 2 - rF3 @ Knockhill - 19 feb
|
5 besök senaste veckan (6465 totalt) |
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Funkar för mig |
||
|
Hej på er!
Som ni har förstått så har min dator kraschat. Jag skulle få lite hjälp från en kille här på forumet ikväll men jag tror nog att jag blir tvungen att lämna in den. Det var detta jag skrev om i början och det var detta med att vi måste ha några fler som hostar. Det är synd att ni inte kunde köra för att min dator inte startade. Jag kanske blir utan dator i två veckor och det vore synd om ligan ligger nere under dessa veckor. Så frågan kommer igen: Vilka fler kan hosta? Jag vill ha några fler namn. Det är inte svårt. Om någon behöver hjälp så kan vi hjälpa till här på forumet. Vi kan testa nåns server under veckan om ni vill...(inte jag förstås men ni andra.. )
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
j0nt3, fixade en server i går o den värkar funka bra,Men det var bara 2/3 stycken som verkade intresserade av att köra så jag tog mej friheten att blåsa av gårdagens race, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
ja, har vi någon med en 100-lina så skulle det ju vara kanon....
Annars kan jag nog hosta , igår hade jag fullt upp med ungarna eftersom käringa är borta men nu på söndag så kan det tänkas att det krockar med vårat 3-timmars endurance med LFS men jag kan hosta helgens inställda på tisdag eller torsdag _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Jonas har 100 lina _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Bara att hoppas att jag ej behöver röja snö bara för då får Niklas och mitt team en DNF
I morrn(tisdag) är jag på möte(kolla länken: www.gunroad.se ) Det börjar 19.00 och jag har ingen aning när det slutar.
|
||
|
Värkar som att det inte blir så många som kan köra,Efter som det är Niklas som håller i det hala så tycker jag han får bestämma hur vi ska göra med serien,Vi ligger ju redan 2 tävlingar efter spelplanen,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
det verkar lite som om allt hänger bara på en kille för att folk skall ställa upp i race
men, men jag kan iaf hjälpa till att hosta ( detta er inte min lina som vi testar) "varje" gång ngn behöver hjälp! Sen tänkte jag fråga er om ni kan mycket om f1_telemetry? Skulle va kul att prata med ett proffs på det:) /jont3 |
||
|
Jag är mest sugen på att köra lite F3-racing så jag är på oavsett faktiskt.
Trots rattstrul så har man varit ute ett par dagar (sena kvällar) på nätrace och haft skoj... Men frågan är vad ni som redan kört race tycker om att man ramlar in bara sådär?
/J |
||
|
Liten fråga:
Tycker ni att man ibland på vardagarna skall ha en Rejsa server uppe? Alltså inte bara under rejs dagar, typ "Public Training"...! Lr får man bara "mindre lämpliga spelare" till servern utan PW? SecretAgentMan skönt att det ornade sig med ratten, o välkommen tillbaks till MOMo klubben;) |
||
|
Nu är jag tillbaka...Jag har varit på tjänsteresa i två dagar...(till Falun
)
Jag håller med er...Denna liga SKA inte hänga på en enda....Det vill jag inte. Det var därför som jag: 1) Sa att vi behövde fler som skulle hosta (Det har vi nu och det är kanon) 2) Vi skall kunna räkna bort några rejs. Detta för att man inte ska behöva känna nån press på att vara med på alla rejs. Vår liga går ut på att ha skoj!!! Jag tycker att vi kör Knockhill-rejset på söndag, på vanlig tid. Jag kommer nog inte kunna vara med då min dator troligvis inte hinner fås igång till dess. Jag ska få lite hjälp av en kille här på forumet, men jag måste kanske lämna in den, och då har jag troligtvis ingen dator på nån vecka... Så kör på Knockhill nästa vecka!!!! Sen var iden jättebra om att ha en server uppe för träning på veckorna!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Mycket bra förslag! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||
|
Hade vi nån mer som kunde hosta ikväll??
Min server går än så länge (ta i trä) men den kan lägga av. Annars kör vi Knockhill som planerat ikväll... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 2 - rF3 @ Knockhill - 19 feb
|
5 besök senaste veckan (6465 totalt) |