Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2506 besök totalt |
Ariel Atom i helgen
Hallå, tänkte bara förhandsinformera om att vi ställer ut en Atom under den kommande helgen i Hässleholm. Som en liten smygpremiär liksom. Alla är såklart mer än välkomna o det finns säkert kaffe. Handlaren heter http://www.newmanbil.se/, och har Honda helg. Vi har inget kommersiellt intresse i dem utan tyckte bara det kunde vara skoj att visa ngt rött o snabbt mitt i vintern. Kom o provsitt ![]() /Johan _________________ Johan Bergin |
||||
Dem skall stämma, dubbelkollar imorrn men de kan ju inte ha öppet kortare hoppas jag. Provköra/åka ser mörkt ut...vägsaltet skär i hjärta o splitter ny bil ![]() _________________ Johan Bergin |
||||
Re: Ariel Atom i helgen
om Hässleholm hade legat typ Sthlm så hade jag och Stefan B gjort det, Ariel:n är ju bara för cool Jag tycker att Stefan ska spinna vidare på det han pratade med dig om ang körning. /Pelle _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||
Ja det hade varit riktigt kul att se vad den går för, även från passagerarsätet.
Blev lite ändrade planer för mig för jag såg att där var öppet på söndagen också så jag åker dit då istället. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Tack för en trevlig pratstund idag.
Är väldigt imponerad av bilen och hela vägen hem kunde man inte låta bli att tänka på hur härligt exakt allting måste kännas. ![]() Hoppas det kommer fler tillfällen att få se bilen och kanske få provåka eller se den i rörelse på bana eller något liknande. Kommer ni ta hem bilen till Stockholm och sälja bilarna därifrån eller kommer ni hålla till i här i söder? _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Tack själv!! Vi kommer leka med bilarna över hela landet men mest i Skåne, Linköping o Stockholm ![]() Det var kallt o skoj att köra hem... _________________ Johan Bergin |
||||
God kväll, Så fort snön minskar och temperaturen ökar ska vi nog kunna hitta på något ![]() Ang. pris så skickar jag ett PM inom någon dag. /JB _________________ Johan Bergin |
||||
WOW - nya dubbade vinterdäck - minusgrader - rentvättad vindruta - nypåfylld spolarvätska - värmen på fullt Måste vatt en dröm ju ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tack för en trevlig pratstund, far min var väldigt imponerad utav bilen. & det verkar nästan bli en Honda CR-V nu istället för Mitsubishi outlandern på gården deras. MVH/ ........kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Är mycket nyfiken på lite mer info, skicka PM med priser och när det går att titta närmare nästa gång ![]() |
||||
Hehe, hur långt hade du att köra hem? Halt med r-däck? ![]() Hoppas man får chans att se bilen lite mer framåt sommaren då, lägg gärna upp trådar här om det blir fler events med bilen ![]() _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2506 besök totalt |