| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Donington Park. GT3 cup
|
9138 besök totalt |
|
Kl 19:00 drar det i gång en ny GTR serie här på rejsa.nu. Bilarna vi kör med är GT3 cup & banorna för kvällen är Donington Park, Motopark oschersleben. Mäcen fyller på med mer info om server osv .
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||
Jag måste nog motsäga mig... sorry Ainis. Tilläggsbilar brukar strula om någon väljer "org-bilar" och några "mod-bilar". Men jag tycker väl server-hosten bestämmer, men då skulle jag föreslå ett snabbt beslut så att alla hinner hämta modden o installera innan rejset. _________________ Henrik Rosén |
||||||
Å jag som inte ens kommer in ut på nätet med GTR idag... Gjorde ominstallation sen funkar inte mitt användarnamn och lösenord.....
Jag ska göra ett försök till innan vi kör igång.. annars får jag väl vara med nästa gång! Ps. vilka inställningar är det man laddar till GT3 bilarna? Är det "PorscheCup" eller "Porsche" inställningarna? Min GT3a gick inte att köra på den tyska oschersleben banan.... bara sladdade av som om banan var tvålbelagd? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
Servern öppnar 19:00. Kval startar 19:08 Första rejset 19:15.
Serverinfo (dedikerad server): IP: 83.233.59.197 (LAN/Direct IP) OBS! Nytt IP! Lösenord: rejsa Game name: rejsa.nu Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bilar: Porsche GT3 Cup Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Kval i 8 minuter. Rejset varar i 15 minuter per bana. Alla är välkomna! Mer info samt resultat från förra veckan: http://macen.nullnet.com/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
Hej Nisse! Det finns ett ställe i registret man kan gå in och "ta bort" sin reg-nyckel så att man kan skriva in den ingen. Testa det! Sedan har jag kört med PorscheCup-setupen... tror att det är den man ska välja. Edit: Tror att det är någon av de två i denna mapp: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SBDT AB\GTR Testa att avinstallera och sedan gå in i regedit o ta bort hela "SBDT AB" mappen, och allt annat som har med GTR att göra. Hoppas det löser sig! _________________ Henrik Rosén |
||||||
Aha! Var gör jag det då? EDIT: Såg att du skrivit det nu! Tackar!!!! Ska kolla det så fort jag kommer hem! Är på jobbet nu och meckar lite, hehe! Jag kommer ihåg att första gången jag skulle gå ut och spela på nätet med GTR så gick det inte... Prövade några dagar senare.. Och då gick det?? Sen har det funkat efter det.. tills idag då! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
Jag testade precis Cup-Porschen,
.
Den som snurrar mindre än åtta gånger vinner .
Fick till 1.39.6 .
Ska bli kul. Kan du köra lite längre träningspass idag Mäcen. Jag tror det behövs. Kanske starta servern kvart i. |
||||||
|
Problemet är att man inte kan ställa träningstiderna. De blir nämligen alltid hälften av rejstiden. Men två träningstider är där, vilket ger 16 minuter iaf. Så 18:52 kör jag igång.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
Är det inte Porsche du brukar köra? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
||||||
|
Skit me! Jag har testat att ta bort online koden i registret, fick skriva in den på nytt då i spelet.. men det funkar ändå inte.. säger fortfarande att jag har fel login och lösen................. Varför ska det vara så bökigt för!?
Ska testa att ta bort spelet helt.. Och det där i registret.. SEN får man se om man hinner vara med... tiden går fort mot sju nu.. _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||
|
Jag är klar jag med...även om bilvalet inte passar mig alls (har Porscheallergi av värsta modellen, understyrt skit som snurrar bara man vågar gå in i en kurva utan gas...
).
1,42-1,44 fegar man runt på...när det inte snurrar- ..och visst överhettar det..
/J |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
9138 besök totalt |