| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Avinstallera GTR2002?
|
553 besök totalt |
|
Avinstallera GTR2002?
Iom att min marcos inte vill funka så måste jag installera om eller något liknande....
Hur avinstallerar man GTR2002? Eller går det att installera över det gamla? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
|
Tjena!
Nu tror jag inte att det finns en avinstallations fil till GTR2002, utan enklast är nog att avinstallera F12002 och sedan slänga de filer som finns kvar och sedan göra en komplett nyinstallation. Alternativet som jag ser det är att ta bort alla GTR2002 mappar, save, season, vcr mfl. Samt även de inifiler, exefiler och ikoner som finns i F12002/GTR2002 huvudmapp. Du kan ju alltid testa att installera GTR2002 över det gamla. Det borde skriva över befintliga filer. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
|
Jag paja ju mitt gtr förra veckan och det finns en uninstall grej för bara gtr 2k om du bara vill ta bort det. Sitter vid en annan dator så kan inte kolla vad filen heter men den finns där direkt i f1 2002 mappen.
Ett litet tips bara är att spara mappen med alla dina setuper och eventuella banor och liknande så det inte blir så jobbigt att få tillbaks alla grejer man lagt till med tiden. _________________ Thomas Tegbäck |
![]() |
Racingsimulatorer
Avinstallera GTR2002?
|
553 besök totalt |