Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Hur många medlemmar är vi i BMW Sport Club?
2113 besök totalt
Carl Axelius
Stockholm, Kista
Här sen Jan 2004

Trådstartare

Hej,

Jag betalade häromveckan in medlemsavgiften för BMWSC 2006 och kom att fundera över hur många
medlemmar vi är i BMWSC. Är det någon som vet hur många "aktiva medlemmar" och hur många "bas medlemmar" vi är i BMWSC?

Det känns som den här information bör finnas dokumenterad i något Excel ark/medlemsregister. Ska erkänna att jag inte letat aktivt och det kanske står på "sid xx" eller på "hemsidan xx".

Mvh,
/Carl

BMWCS #4601
BMWSC #014
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

År 2005 var vi ca 230 medlemmar.
Den stora majoriteten är basmedlemmar.
Medlemmar med aktivt medlemskap lär du ganska snart lära känna då dessa oftast är på alla banträffar.
oavsett medlemskap så ser de flesta ut så här vid incheckningen

Stockholm, Kista
Här sen Jan 2004

Trådstartare
Tack för snabbt svar. Ok, 230 alltså. Jag anade lite att dom flesta kanske har basmedlemsskap då man inte vet hur sommrarna ser ut och hur många träffar man har möjlighet att åka på. Undrar hur många som är bas.

Har själv varit aktivt medlem så länge jag vart medlem, fast förra året bomma jag många träffar pga. av arbetet. Ja Anders B, Gunnar, Henning och alla eldsjälar ska ha stor eloge för allt arbete. Jag körde år 2004 mini-lastbilen med 2ton reservdelar till Knutstorp för reservdelsförsäljningen där så man försöker hjälpa till där man kan.

Mvh,
/Carl
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Carl,

Du kan räkna med att det blir fler körningar för din del i år.
Vare sig du vill eller inte...

//Garagegrannen

Stockholm, Kista
Här sen Jan 2004

Trådstartare
Hobbe skrev:
Carl,

Du kan räkna med att det blir fler körningar för din del i år.
Vare sig du vill eller inte...

//Garagegrannen

Vi har en del BMWSC/CS regalia och koner i hagalund garaget, och det är ganska smidigt att ta med dom till träffarna när man ändå är i garaget/är i närheten.

Jag ställer upp om allt klaffar. Hehe, antar att jag får ta saker i min bil för i Z4an är det "bara" stor-brutal-motor och ett framsäte =)

Får jag klart BE kortet tills våren kommer man till oanade nivåer gällande lastningsförmågan =)

Mvh,
/Carl
Citera
Allmänt banåkaforum
2113 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande