Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2065 besök totalt |
LMS Banracing, alla datum 2006 spikade!
Nu sparkar vi igång 2006! Alla tider för Träning/test, Tävling, Prova på bankörning och Licenskurserna är uppdaterade. Vi har ett lite annorlunda upplägg på "Prova på bankörning" i år. -"Nyhet: 350 kr. Kör så mycket du vill. OBS att vi kör 15 minuters pass för allas säkerhet." Vi kommer även att annordna en "konbanetävling" (Linköpings RS) 16:e juli. (EDIT) Titta gärna in på våran hemsida: http://www.lms.se/web/_pages/Index_s Funktionärer sökes till årets evenemang. För er som kör på våra "Prova på bankörning" kan vi erbjuda presentkort om ni hjälper till som funktionärer på MSLS långloppstävlingar. Läs mer på våran hemsida. Eller skicka PM till mig. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
Jupp, nu är det bara sätta fart i garaget! Konstigt att man alltid ska börja så sent...
![]() 350 kr och kör så mycket du vill tycker jag är en smidig lösning, dessutom hinner man ju lugnt med 6 pass på en kväll så man får ju mer körning för pengarna!! ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Vad händer med mitt pass nr 2 som jag bör ha tillgodo från förra året? Bilen höll ju bara 2 varv på första passet av de två som jag köpte i september och det var sagt att det man inte körde upp på tillfället när man köpte passen kunde man spara till nästa tillfälle...
Inte för att det är några stora pengar, men kan ju finnas folk i samma situation men som kanske betalat 700 och bara åkt upp ett av passen. Något att tänka på för er som arrangerar iaf. ![]() EDIT: Glömde säga att det låter som ett bra recept att ta 350 per gång och sen ha obegränsad körning! ![]() EDIT2: Tyvärr kan jag inte hjälpa till som funktionär under MSLS eftersom jag är med och tävlar, annars hade det varit väldigt lockande att få lite körning som ersättning för att ställa upp! Mycket bra koncept! ![]() |
||||||
Vi har alla "kvarglömda pass" ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
![]() |
||||||
Re: LMS Banracing, alla datum 2006 spikade!
Gott mos!!! Kul att det blir av. ![]() ![]() ![]() ![]() En fredag, kan bli mycket folk! Kvällsarrangemang? Risk att det blir en del.. ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
om jag tidigare varit lite avig till prisnivån är jag nu 100% tummen upp...men vad gör det när bilen bara förfaller så man inte har mkt att åka i.
![]() ![]() RS vore grymt kul att testa. Får la kasa runt bäst man kan isf. |
||||||
Förlåt! 16 Juli en söndag! _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
Ahh...ok! ![]() ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Japp! Slog en signal här om dagen och bokade! ![]() Tror faktiskt att vi bara hade regn på två av sju tillfällen.... _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
...som jag var duktig nog att pricka in. ![]() |
||||||
Skulle nog inte vara så uppskattat....
Var ute på Sviestad för ett par helger sedan med en svensexa och körde Volvo 940 med odubbade vinterdäck. Vi körde en bana i rondellområdet där det låg ett hyfsat tjockt istäcke överallt med lite nysnö ovanpå. Snacka om halt! Längtar efter lite torr asfalt! ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Vet vi hur det gick? Rabatt med ränta låter bra... ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2065 besök totalt |