Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1321 besök totalt |
kan jag låna ditt släp?
Imorgon ska jag försöka flytta min bil ifrån stockholm till ludvika. Bilen måste trailas och jag undrar om det finns någon vänlig själ i stockholms området som skulle kunna låna ett biltransportsläp till mej? Ersättning utgår givetvis. Jag vet att det finns släp att hyra på mackar etc. men jag vet inte hur lång tid jag behöver, dom jag pratat med har inga lediga mm. Jag nås på nummer 070 790 65 66 ifall någon är villig att hjälpa till. _________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||
Bilen väger inte mycket. Den är rensad på inredning och motor, skulle gissa på 700-750. Bilen jag ska dra med är en citroen jumpy. Jag vet inte i ärlighetens namn vad jag får dra med den. _________________ Ossie kaistinen Livet börjar efter 402 meter. |
||
Jag bor iofs långt ifrån dig men jag har ett 1300-släp som du får dra 890 kg med. Om det passar så kan du höra av dig via denna tråd eller PM. Jag håller till utåt Sigtuna/Arlanda. Om inget annat funkar så kan vi säkert komma överens om något.
_________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1321 besök totalt |