| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 2 - rF3 @ Knockhill - 19 feb
|
5 besök senaste veckan (6465 totalt) |
|
jag hostar ju 3-timmarsloppet i MORFF ikväll, redan från kl.18 så jag kan inte
vara med på rFactor ikväll. _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Det blir väl rätt många som inte kommer o kör rF3 i kväll,Vi är flera som ska vara med o köra 3 tim.Jag vet inte om någon av oss kan hoppa in i mellan passen som vi kör.Från SRM är det Jag/TopSwede/Lupus som ska köra där, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Så då måste vi skjuta upp rejset en vecka till???
Vad säger ni andra??? Ska vi ta det någongång i veckan eller ska vi skjuta upp det en vecka? Det är alltså tre personer härifrån som ska köra det andra loppet ikväll. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
ja, det går tydligen troll i detta...
hoppas det kommer igång ordentlilgt nästa vecka,
annars kan du väl bestämma en kväll i veckan så kör vi då.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Det är ju några från RM8s med som ska köra,Men för min del gör det inget om ni kör i kväll,Man får ju räkna bort 2 tävlingar, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Tjenixen,jag kommer nog inte att kunna vara med i kväll pga kommande snöröjning.Har legat sjuk en vecka så pengarna lockar
Så kör på Niklas och visa vart skåpet ska stå |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
tyvärr kande jag inte komma:(, precis köpt en ny burk och fick precis upp den! Tog längre tid än väntat. Hoppas ni få rdet trevligt så kommer jag nästa vecka!
|
||
|
Så då var vi klara...
Vad jäkla synd att din dator balla ur precis när vi skulle upp på gridden!
Vi blev inte så många idag men det var kul iallafall!!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Resultat Dagens race http://hem.bredband.net/b300411/rejs
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 2 - rF3 @ Knockhill - 19 feb
|