Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6390 besök totalt |
Verkar ha varit ett kul evenemang det där!
Var hittar man resultat från kart-racen? _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Kul att ni gillar mina bilder.
![]()
Jag önskar att jag hade råd med VR-grejer... ![]() ISo 400-800, någon enstaka på 1600. _________________ ![]() |
||||
Att döma av vad de skriver i hans gästbok verkar han ha imponerat på en del av funktionärsstaben åtminstone, speciellt den kvinnliga delen... ![]() Som för de flesta MC-åkare brukar det ju även vara med en gediger lista på skador: "Skador: För många. Men man lär sig av sina misstag! Värsta var när jag bröt foten, låret, höften, krossa axeln och fick ena lungan ur funktion. Detta resulterade i 6 månaders rullstolsvistele. Sämsta merit: Flygit ambulanshelikopter 3 gånger! För att inte höja skatterna för mycket funderar jag på att köpa eget gips och morfin.." _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Inte precis i Niklas klass, men lite suddiga bilder ifrån min fickkamera:
![]() En vy över vår vrå av Globen, med fyra datorer och annan elektronik som behövs för att ta tid samt producera resultattablån på jumbotronen. I den där kommunikationsapparaten med mikrofon längst fram mitt i bilden, kunde man välja vilka kanaler/grupper man ville lyssna på och dessutom anropa enskilda personer direkt. Funkar ju mycket bättre än komradio, som annars lätt blir en hel skog om man måste lyssna på kanske fyra kanaler samtidigt. ![]() Globenjumbo ![]() Lite däckvärmande innan start ![]() Startberedd ![]() och iväg med ett vråål... _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Just i detta ögonblick nämnde Budda "Nu sk*t jag på mig", vi stod ganska nära bakom. ![]() Vilket schysst ljud det var. ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Ni som har bilder (och allra speciellt niklas falk
![]() |
||||
Undrar vad det beror på att saker och ting helst går sönder när det är "på riktigt", när det funkat klockrent när man testar?
Jag tog min gamla laptop då den funkat klockrent i 5 år, förutom ett litet problem med on/off-knappen för några år sedan. Men mitt under föreställningen lägger musen av, vilket aldrig hänt förut. Dessutom två ggr, en gång på lördag och en gång på söndag. Märkligt med den där Murphy... _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
var det inte den som du ville låna extern mus till av mig hemma, eftersom musplattan var konstig? gör som jag.....häll cola i den...... det rensar fint ![]() |
||||
Nej, det var för att den var konfigurerad att ha både musplatta och extern mus, och utan extern mus fungerar inte heller musplattan riktigt som den skall, men annars funkar den utmärkt (halvgammal Linux). Eller har gjort innan helgen, vill säga. Nu verkar den dock funka utmärkt igen. Åke var modig nog att öppna en cola mitt bland alla tangentbord, men han hade inte gjort som du och skakat den innan... _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Re: 2006-02-19 Motorsport Games Globen
Asgrymma bilder ![]() _________________ /Kristoffer Stagh ![]() Iame Intrepid Silverstone |
||||
Dom där blåa lurarna jag har på Anders bild var ju kalasbra. Såna kommradios får du allt skaffa, Fredrik
![]() Mikrofon i varje kåpa så att man kunde höra alla ljud runt omkring sig utan att behöva ta av dom, och elektronik som slog av mikrofonerna om ljudnivån blev för hög. Bra ljud var det dessutom i själva radiodelen! Sen att jag kunde gömma öronen i dom när alla började skrika på mig var ett stort plus ![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6390 besök totalt |