Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1349 besök totalt |
2006-02-26 Långlopp på Gokartcity, Malmö
Jaha, då det dax för drabbning igen på söndag. Team TSBrorsson ställer med följande förare: Björn Nilsson Petter Berger Jenna Brorsson Tezz ligger på stranden i Thailand och dricker paraplydrinkar ![]() Vi ses på banan! Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
BFB är med som vanligt!!!
Björn Karlsson Anders Hansson Johan Tur för oss att Tezz är i Thailand tyckte nämligen att jag såg en väldigt snabb tid som tillhörde Tezz när jag var där för några veckor sedan! Jag hoppas Black Flag Boys och Team TSBrorsson kan ha en bra fight som vanligt även om den gärna får vara lite högre upp i fältet än vanligt ![]() |
||||||
Lagnamnsförslag. Stockholm featuring ölbryggargubben från danmark/norrland. _________________ Erik Lundkvist |
||||||
![]() Nått kortare kanske ![]() _________________ S tefan Ir lander |
||||||
ojoj, va roligt att få se de riktigt snabba grabbarna in action
![]() Irlander: Kommer ni ner på lördag eller söndag? Ifall ni kommer på lördag skulle det ju varit kul å hittat på något på kvällen. ![]() Typ, supa Lestrup under bordet så han inte kan köra på söndag ![]() Mvh Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Vi kommer att försöka vara nere före kl. 20.00 på lördagen för att "Tjuvträna" lite på banan.
![]() Själv så har jag varit sjuk hela veckan så jag kommer ta det lungt på kvällen ![]() ![]() _________________ S tefan Ir lander |
||||||
ok, jag snackade med Jonny(gokartcity) och det var nog bokat fram till 19.30-20.00. Jag å Jenna tänkte också träna nämligen ![]() Kommer ringa Jonny imorgon för att stämma av om det finns tid att träna isf syns vi. /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Jepp, viktar till 95kg. Allt annat är övervikt ![]() Sen har byter vi kartar två gånger också under racet. Mest troligt syns vi imorgon kväll /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Det viktas upp till 95 pannor... Fullt lass för en räka som mig.
![]() EDIT: 90 eller 95... I mitt fall kvittar det... ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||
Det viktas faktiskt som Björn N sa till 95 kg...trots det har 2/3 av vårt lag övervikt ![]() |
||||||
Äh, det är inte mer än en 25-30 kilo totalt ju.. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
_________________ Anders Hansson |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1349 besök totalt |