| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR-server uppe. Rejs ikväll efter 20:00 nån gång
|
1137 besök totalt |
|
Träningsserver uppe. Barcelona och Magny. 83.233.59.243 lösen: rejsa Det går även att hitta servern i lobbyn nu. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
|
||
|
Jag låter servern vara uppe. Jag är gärna med när jag kommer hem igen. Vet inte när det blir, men runt 21-tiden kanske.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Nu har man köpt ny dator och tror att GTR skall funka så har de inte ens windows 64bit stöd, man blir ju galen på Simbin
|
||
|
1.5 är allt du behöver.
om du vill testa den nya Elisen med 400hk, laddar du hem den här: http://www.gtr4u.de/jgs_db.php?actio _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Vad lägger jag var i GTR-mappen? |
||
|
Filerna med Elisen packar du upp i GTR-katalogen. Zip-filen innehåller redan rätt kataloger nämligen.
om den vill skriva över befintliga filer, väljer du att inte göra det. Så gjorde jag iaf, och det funkar bra. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Tackar. Testar nu om det funkar. MVH // Marcus Petersson _________________ Marcus Petersson |
||
|
Läste chatten från servern och såg att du gillade Eilsen, Stacken.
Fasen att jag inte hann hem och kunde vara med. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Ja, vi kom riktigt bra överens. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1137 besök totalt |