| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
MORFF 26/2 rFactor Superkarts 2.0, NYTT DATUM 1/3
|
1297 besök totalt |
|
Hej ! Vi kan väl göra ett nytt försök med Superkarts nu på onsdag, samma tider och bana o.s.v. Ikväll blir det rFactor Superkart rejs. Banan som gäller är oulton Park Island Circuit Alla najsa rejsare är välkomna ! Kvalet startar c:a 20.30 och rejset 21.00 hoppas jag. Ett problem är dock att det verkar finnas olika versioner av superkart-modden. Se till att ni har den versionen som har A, B och C -klasser som man kan välja. Det kan även vara nödvändigt att flytta mappen "SK_PC" från vehicles-mappen ner till pacecar-mappen Mer info finns som vanligt i MORFF-delen hos www.racingmates.se Välkomna! _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
Trevligt!
Tracks http://forum.rscnet.org/showthread.p Men någon B och C klasser jhar inte jag i min 2.0 version! |
|
ok, då bör du försöka ladda ner den igen från nåt annat ställe....
du har väl "show all" istället för "show owned" nånting är konstigt med denna modden... har du kollat i vehicles mappen? har du A B C under superkart? _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Ja jag har A,B o C mapp och show all
Har aldrig spelat modden så måste man kanske låsa upp de andra? |
|
näe, det ska inte behövas låsa upp något, visserligen har man en miljard credits i denna mod...
men det behöver man inte har du raderat den gamla karts-mappen? prova att ladda ner den igen, och även flytta hela SK_PC mappen ner till pacecar-mappen _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
jag har en helt ny dator så inga gamla filer finns! Jag laddar hem det igen och kollar om det löser sig!
okey, det finns tydligen 2 versioner, en som är 36.6 meg stor (Superkart Challenge v2.0) och en som är 39.7 meg stor (Superkart_Challenge_with_sounds_v2.0). Den som är 36.6 så ser man A,B + C bilarna! |
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
Det blev visst inget rejs, eller rättare sagt inte så många deltagare.....
Så vi kan väl göra ett nytt försök på onsdag.. _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
|
|
|
|
ja, fast det hade varit kuligare om du hållt dig på banan.....
de däringa superkartarna kommer lätt lite snett om man inte är beredd... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
![]() |
Racingsimulatorer
|
1297 besök totalt |