| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Laguna Seca med 400hk Exige, mån 27/2
|
2108 besök totalt |
|
Ni verkade ju med gilla 400hk Exigen, så jag tänkte att vi kanske skulle ha lite kul med den ikväll 20:00 på Lagunan. IP: 83.233.59.243 Lösenord: rejsa Banan hittas här: http://macen.nullnet.com/gtr/Laguna_ Bilen hittas här: http://www.gtr4u.de/jgs_db.php?actio Jag vet att det ska köras GTL ikväll, men alla har ju inte det... _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Jag ska se om jag hinner komma in.
Eller kanske rättare sagt, jag ska se om min fästmö vill jag ska ha tid med det idag .
|
||
|
Vevar igång servern nu så du kan testa om 1fps-buggen är kvar, Stacken.
OBS! Det är inget krav att ni kör Exigen. Ni får gärna köra någon annan NGT-bil med.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Dom kör på IP 83.233.59.243, Men dom har tydligen startat ett race för det går inte att joina nu, Lösen rejsa
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
OK, Kommer du inte alls in ?? Jag kommer in till rummet men där står det att det inte går att joina,Går inte att joina när racet har startat _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Såg på replayen nu och det verkar som om du laggade en hel del i början Stacken, så jag varken såg eller "kände" att jag körde på dig utan det verkade mer som om du snurrade av dig själv så att säga. Om det nu var så (vilket det troligen var) att jag körde på dig så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Du hade nog tvålat mig annars
Rematch nån dag?
/MVH _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||
Lugna puckar. Jag är inte helt säker på att du var på mig. Jag är helt mållös vad gäller den Lotusen. Den är ju fantastiskt kul och motorljudet är ju helt sagolikt. Det enda negativa är väl att det knappt finns någon bromskänsla alls. Mera race med denna tack! |
||
|
Bästa varvtider under rejset:
Stacken 0:39.168 Martin Palm 0:39.378 Marcus 0:40.238 Thomas_T 0:40.730 _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2108 besök totalt |