| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Resultat Server #2 Brasil 030511 [OFFLINE]
|
813 besök totalt |
|
Kval: 1) LuPuS 1,29,387 2) oscar 1,31,152 3) M Johannsen 1,31,345 4) NiklasM 1,32,892 Race: 1) M Johannsen 0,21,44,400 163,02 2) LuPuS +0,10,760 161,69 3) NiklasM +0,29,359 159,43 4) oscar +0,37,075 158,52 Vill ni ha screenshots så hojta! Jag har dem på hårddisken! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Jag försöker komma in 17:20 så hoppa inte till racet direkt.
Ja det gick ju inte eftersom jag bor hemma och morsan hade fått för sig att sitta och beställa flygbiljetter vid den datorn jag har ratten vid (och spelet instalerat) och det klara hon inte riktigt av inom rimlig tid så jaja det blir inget race idag och det är jag smått förbannad över men får väll kolla på hockeyn istället Edit: ja varför jag inte kunde vara med idag _________________ Thomas Tegbäck |
|
Det var synd att nu inte hann/kunde grabbar.
Vi hade ett lopp som alla ledde någon gång i. Själv hade jag rätt ulsa varvtider idag, fick inte till det alls. Jag satsade på att ta det lugnt och hålla mig på banan. Det räckte, oscar åkte av i ledning, LuPus gjorde två avåkningar och gav mig segern Själv åkte jag av på sista varvet i en av de sista kurvorna. Satt och tittade på tider som vanligt och missade ingången till kurvan. Snurrade som tur var inte och lycakdes komma i mål som etta. Det var ju skoj, då det aldrig har hänt förut hehe...
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
|
Grattis M J,
Usel start igen av mig igen. Lyckades köra upp till 2:a plats efter oscar, men hade några i backspegeln som stressade av mig. Lyckades 2 varv kvar bromsa mig förbi M J kurvan efer mål. Lyckades på sista varvet bromsa försent i samma kurva och åkte av rejält. (jag som bara skulle ta det lungt). |
![]() |
Racingsimulatorer
|
813 besök totalt |