| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTL cup i morgon 27/2
|
1150 besök totalt |
|
GTL cup i morgon 27/2
Tänkte ett vi kunde köra en liten cup med Mini bilarna. Tre race i snabb följd blir det! Sju varv i varje race. Vad tror ni? Det kan väll bil kul? Banorna har jag inte bestämt än. Servern öppnar senast 18:30 o första race är 19:00. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
ja, om du kan vänta lite, jag kommer hem från jobbet c:a 19.00 så det kan bli tajt....
dessutom ska ungarna i säng då och det brukar vara livat ,
så runt 20.00 hade passat mig bättre..... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
Tja... det funkar väll.
Jag öppnar nog servern tidigare men vi kan säga att tävlingarna börjar 20:00. Tjejen är på vävkurs så det blir nog GTL hela kvällen för mig:-). _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
|
|
Vi kommer
.
Blev så få så vi går över till GTR i stället. Ett rejs körde vi dock. As kul ! Mats o jag hade en riktig fight.
Vi siktar in oss på ett nytt försök nästa måndag o hoppas att vi blir fler då. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
![]() |
Racingsimulatorer
GTL cup i morgon 27/2
|
1150 besök totalt |