| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 4 - PCC @ Mugello - 5 mars
|
4 besök senaste veckan (3793 totalt) |
|
j0nt3 skulle prova att göra det skrev han....jag tror inte min dator pallar med det men vi får se om han kan det. Annars provar jag!
j0nt3 vad är du??? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
|
|
shit, jag har haft problem med min dator hela dan, nu har jag precis laggt in win32 istället för 64bit, men jag kan starta o se om de funkar
|
|
|
|
|
|
nu är min server uppe, rejsa.nu Lindome heter den
(tog ett tag att klicka i alla sissy-regler )
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
|
blackhood (jocke?) mugello filen som du har problem med finns en länk ifrån 1:a inlagget!
|
|
|
|
Tusan, jag är helt slut. Jäklar va kul! Bra kört Mats! Du gjorde några små misstag, men inget som hjälpte mig tillräckligt Grymt kört av Jocke också. Kul att då och då komma före dig
Bra kört alla andra! _________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
|
Tack för rejset ikväll....Bra kört alla!!
Jag vill tacka alla för att ni är så tålmodiga med hostande och allt...Snart är datorn tillbaka så då hoppas jag att det blir bättre. Det var inte kul ikväll med min lånedator. Jag hade 16 fps i vissa kurvor. Gissa vilken precision det blir. Men vad gör man inte för att få vara med och köra med er! Väl mött nästa vecka! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Dagens resultat klara http://hem.bredband.net/b300411/rejs
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
![]() |
Racingsimulatorer
Race 4 - PCC @ Mugello - 5 mars
|
4 besök senaste veckan (3793 totalt) |