| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mini cup med GTL
|
1521 besök totalt |
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
||
|
vilken bana är det och vart hittar man den? Jag va inne men mitt spel ladda om Dijon hela tiden så jag antar att det är nån add on bana ?
Göran |
||
|
Phu det var riktigt kul
!!! 7st blev vi till slut.
Hockenheim 1. M Karlsson 2. JJ 3. JORal 4. ARGoran 5. Lillis 6. Fredrik C 7. storsnorre Magny-Corse Club 1. Lillis 2. JORal 3. Fredrik C 4. M Karlsson 5. ARGoran 6. storsnorre DFN. JJ Monza Junior 1. Lillis 2. Fredrik C 3. JORal 4. ARGoran 5. storsnorre DFN. JJ DFN. M Karlsson Totalt 1. Lillis 24p
2. JORal 20p 3. Fredrik C 17p 4. M Karlsson 15p 5. ARGoran 14p 6. Storsnorre 9p 7. JJ 8p Nytt race nästa måndag! Tror att det blir Cortinor då .
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
|
Ja det var bannemej roligt, tät o fin racing med diverse små racingaccidents såklart
För den som är orolig kan jag avslöja att gentlemän som vi är väntar gärningsmannen in offret och låter denne passera
_________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||
|
|
||
Jotack, jag var skyldig till att peta JORal av banan en gång plus en "nästan putt", gjorde två katastrofala starter.... Som förare av den blå bilen som kom sist in i situationen kan jag bara säga att jag med hjärtat i halsgropen hann bromsa in tillräkligt för att inte bli inblandad....dock tjänade jag två platser på alltihop :-) Göran |
||
|
Jag försökte vara med. >
Har bara originalbanorna, hittade inte servern senare... Vilka banor skall jag ladda hem och var laddar jag? _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Mini cup med GTL
|
1521 besök totalt |