Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GTR @ Enna och Brno, 5/3, 19:00
<<   1, 2
2717 besök totalt
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Hehe! På Brno såg jag två svarta Porschar framför mig.. de låg jämsides, sen verkar den vänstra inte se den högra utan börjar svänga åt höger rakt i sidan på den andra bilen. Den högra bilen reagerar genom att lägga in världens tackling tillbaks! Det slutar med att båda går av banan i ett röktmoln och jag glider lätt förbi och går upp två placeringar

Citera
Daniel Ahlin
Östergötland
Här sen Jul 2004

Mäcen skrev:
Fredrik och Daniel drog om mig på Enna när jag låg trea. Sen smällde de och allt jag såg av dem var rök. När jag skulle ta mig genom röken såg jag Fredrik där och PANG! Var trea, sen tyckte inte GTR att jag skulle få vara med längre. Brno var väldigt hal som vanligt. Men har man två hjul på gräset eller på curbsen så släpper det rätt lätt...

Det var jag som fick lite sladd och eftersom enna är som den är så hade nog inte Fredrik några alternativ.
Tyvärr hamnade jag på ett trist ställe där man inte kan köra upp på banan utan att skapa en seriekrock så jag fick vänta från 3e till 11plats.

mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Nisse977 skrev:
Hehe! På Brno såg jag två svarta Porschar framför mig.. de låg jämsides, sen verkar den vänstra inte se den högra utan börjar svänga åt höger rakt i sidan på den andra bilen. Den högra bilen reagerar genom att lägga in världens tackling tillbaks! Det slutar med att båda går av banan i ett röktmoln och jag glider lätt förbi och går upp två placeringar

Det var jag och Jimpa som tacklade varandra där. Jag tyckte jag hörde en bil till. Tittade höger och vänster, men såg inte honom. Sen small det. Sånt som händer.

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005

Mäcen skrev:
Nisse977 skrev:

Det var jag och Jimpa som tacklade varandra där. Jag tyckte jag hörde en bil till. Tittade höger och vänster, men såg inte honom. Sen small det. Sånt som händer.

Hehe det såg rätt "kul" ut i alla fall! Folkrace typ....!

Citera
Racingsimulatorer
GTR @ Enna och Brno, 5/3, 19:00
<<   1, 2
2717 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande