| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Er bästa bil bild från senaste säsong
|
10 besök senaste veckan (20061 totalt) |
Det kan ju vara en synvilla, men jag trodde aldrig att Volvo 850 skulle se liten ut! BMW M5 är en STOR bil. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
Så liten är inte Volvon i verkligeten men BMW är inte så stor den heller tycker jag Bilden kan ljuga lite den med.
och jag trodde att den skulle gå bättre än vad den gjorde men föraren kanske inte körde förfullt
_________________ --VVTS-- |
||||
Klart volvon ser liten ut eller tvärtom, det är ju ett helt kvarter emellan bilarna, är det ingen som ser det?
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||||
Den är faktiskt brun, åt det beiga hållet. Färgen heter Savannbrun .
Förut ville jag bums ha en röd Saab, men jag tycker om den här färgen mer och mer. _________________ //Mikael Jardstam |
||||
fastnade för denna... Lunda 2005 PSC Konbanekörning 2... I år rullar bilen närmare marken... edit: om någon undrar varför vi körde runt de stora vägpinnarna så var det för att det blåste så fördjävligt mycket den dagen så att vanliga konorna bara blåste omkring på fältet
_________________ Amar Sacirovic |
||||
Å det ska bli kul att se din framfart i S60 i år Jag hoppas du tar många
Vi syns på den 26:e på GOKartCity
/Björn "TSBrorsson" _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Skönt att se att du är ordentligt jagad åkte jag om eller hann du ifrån?
Det här är den bästa bilden på min bil och mig i action, notera min fina hjälm
också francophilia gelleråsen. bild av Niklas Falk. _________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
||||
|
En bild som jag tycker mycket om (dock inte från föregående säsong) är den här.
Fint ljus, skönt ljud enligt fotografen. Och en fin bil (Lotusen är verkligen läcker) Fotografen heter Anders S. Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
|
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
|
Det som hände sen?
Jag sladdade till slutet av kurvan, bromsade , kastade över bilen åt andra hållet. Det var ingen avåkning som han fotade, det var ett försök att hänga på Lotusen med min gamla 323a. Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
![]() |
Bilder o videos
Er bästa bil bild från senaste säsong
|
10 besök senaste veckan (20061 totalt) |