Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
700 besök totalt |
2006-03-11 Fråga: Isracing Stockholmstrakten??
Jag var anmäld till Expressens Motorklubbens iskörning i Hallstahammar på lördag, men fick idag reda på att den blivit inställd. > ![]() ![]() Så frågan är om det finns någon som känner till en plogad isbana som håller någonstans här i Stockholmstrakten, och som tänkt sig att köra lite nu till helgen... Det har ju varit ordentligt kallt ända till nu, så isen borde väl hålla? Säg gärna till mig om ni vet om något... |
||
Ett par av grabbarna från SSI skall köra i närheten av Lilla Edet imorgon...långt bort...men det har väl inte avskräckt dig förut.
Mer info finns på bbs.impreza.nu under träffar. /J |
||
*hmmm* Bara tanken på att få köra ifrån de där små riskokarna, gör att det börjar vattnas i munnen... ![]() Långa sträckor är precis som du säger sällan ett problem för mig, men just imorgon så är det dessvärre det. Om det ska bli något, så får det vara på närmare håll... Men tack för tipset! |
||
Köra ifrån? *asg*
Sist jag kollade var det en gul skåpbil med svart huv i backspegeln hela vägen från 0 till väldigt olagligt...det var med lilla motorn det. ![]() Det är bara 40 mil eller så från Stockholm.. ![]() /J |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
700 besök totalt |