| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
MORFF 19/3 rFactor
|
711 besök totalt |
|
MORFF 19/3 rFactor
Ikväll blir det rFactor och de helt vansinniga Dune Buggisarna.
Det blir en "vinylsingeltävling" alltså en 45-varvare på AF Delta RF1 Servern kommer upp c:a 20.30 (som vanligt direkt efter rejsa.nu-rejset) Som vanligt finns mer info i MORFF-delen på forumet hos www.racingmates.se Alla najsa rejsare är väldigt välkomna! _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
trevligt Rolle! jag, som du kanske ser kom precis hem, men kollar om server er uppe!
|
||
|
attans då, vi körde 2 kortare heat istället, det var bara 3 som vågade ställa upp,
men det var en upplevelse minsann....
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
jag försökte komma in men fick inte joina?!?! Trist ville känna på dessa buggy bilar!
Till nästa gång!
|
||
Jag skulle med gärna testa dom i online race, Hoppas det blir fler till fälle at göra det, Tyvärr så kan jag inte vara med o köra Morff så länge rejsa.nu serien körs, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
MORFF 19/3 rFactor
|
711 besök totalt |