| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 - PCC @ Brno - 19 mars
|
3547 besök totalt |
|
heh, min dediserver är också nergraderad till 1070 så det spelar nog ingen roll,
nu är vi 4 där inne i alla fall... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Ta kopia på 1.070-installationen. Patcha upp kopian till nyaste nivån. Så har du två olika installationer att välja mellan. Speciellt nu när vi ligger i "mellan-patchnivå-läge". _________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||
|
Nu var jag inte med och rejsade men var det inte bestämt vilken patch det skulle vara?Tack gode gud att jag var på möte för då slapp man bli förbannad i dag i alla fall
|
||
|
Snälla ni som klagar över att det va fel patch, fixa servern själva då! va glad att Mats ställde upp och va server istället!
Förstår inte denna ilska pga av en jävl** patch, ni för ursäkta mig men jag blir lite sur när folk bara klagar och klagar! Styr upp istället.. Förlåt, nu har jag rensat lite och mår bättre! jont3 ps är det någon som har visat uppskattning för Kavic's jobb med en resultatsidan hela tiden? Jag vill passa på att göra det iaf! |
||
Att jag blev jäkligt sur i går beror på att jag inte tycker att man ska ändra i sista minuten vilken patch som ska köras., Det har varit röstning om vilken patch som skulle gälla o då blev det 1081,Men det var kanon bra att någon kunde hosta i går, Stort tack till den, obs, Jag skulle gärna hosta men det funkar inte för mej att göra det, Det har fungerat bra när du har hostat, Sedan vet jag att inte alla som kan hosta kan vara med varje gång o det är inte mycket att göra åt, Men det är tråkigt när inget är klart kl 19 00 när racena ska börja, vi får hoppas att det fungerar bättre i fortsättningen _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Håller med Kavic fullständigt i denna fråga och du jont3:ta't lugnt för tusan,inte bra för hjärtat
(menat som ett litet skämt är väl bäst att tillägga)
|
||
|
ja, vi borde verkligen se till att vi har en som tar på sig att hosta i tid...
jag hade kunnat göra det om jag tänkt på det över huvud taget, visserligen är min dedi i läge 1070 eftersom jag inte var säker på att Buggisarna funkar i 1081 (kraschade innan) _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Känner så här:ska jag vara med och köra race så vill jag att det ska funka.Finns det ingen som kan hosta typ 2 timmar innan racet drar igång så kan det lika gärna skjutas upp.Blir alltid strul med rätt version av bana och även numera vilken patch(fast 1081 är röstat om och bestämt).Niklas drog till Rom och ska det behöva falla på att han ej är närvarande?Som jont3 skrev så ska man vara tacksam för en host och visst fasen är jag det men SKA det bytas patch så lär det annonseras lite tidigare än vad som verkade göras i går.Även så måste det kollas upp att alla har rätt version av bana innan racet.Kunde jag hosta så skulle jag känna det som min plikt att allt var rätt så racet kan genomföras enligt tidplan utan strul,som jag skrev tidigare så finns det annat att göra(sambo och har 3 barn nu för tiden,4 websidor att uppdatera och lite tv tittande ibland).Men om någon kan fixa min router så hostar jag mer än gärna men tyvärr är jag SÅÅÅ rutten på routrar så jag själv fixar ej det.Routern är en Zyxel Prestige 334 så snälla ge mig hjälp!!!
|
||
|
Schumi !
Kolla den här länken, där står precis hur du ska göra ! http://www.portforward.com/english/r _________________ /Mats Karlsson |
||
|
Det är ju jätte bra att Du vill hosta så vi har ännu en reserv! Allt jag ville komma fram till er att Mats aldrig har sagt att han skall kunna hosta och att Mats kör orginal patchen ifrån sin Server, och när ingen hade en host va det ju snällt att ställa upp i sista sekund för att hjälpa! Men nog snackat om det..
Jag brukar kunna hosta men just denna gång var jag upptagen( det händer inte ofta ), jag brukar även ha på server nästan hela söndagen för att det skall gå bra för alla att joina, sen att jag suger med olika settings på servern är en annan femma..... Men jag skulle faktiskt redan på Söndags morgon sagt att jag inte kunde och det skäms jag för att jag inte gjord, skall bättra mig på det
|
||
|
jag vill tacka alla som inte var med så att jag fick poäng
Skämt åsido, tyckte det var väldigt kul, trots lite erfarenhet av både bil, bana och spel. Sedan hade det ju självklart varit roligare om vi varit fler. Kommer förhoppningsvis kunna vara med nästa gång också. PS. Såg i resultatlistan att jag heter Tobias RX4 där, gör iofs inget att det är en siffra med också, men då får det gärna vara en sjua
_________________ Tobias Pettersson Kör Mazda RX-7 -84 BMW 325i M-Sport -06 |
||
|
http://hem.bredband.net/b300411/rejs
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Du behöver inte als skämmas för att du inte kunde hosta,Man kan ju inte alltid ställa upp, Du har ställt upp flera gånger förut när det har fattats hostare, Så du har nog gjort vad du har kunnat, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Hojt...då var man tillbaka från ett soligt Rom...16-17 grader är helt ok!!! Varoch besökte Ferrari Store och det var en upplevelse!
Synd att det var lite struligt i söndags...blir bättre på nästa lopp... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Välkommen hem _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 6 - PCC @ Brno - 19 mars
|
3547 besök totalt |