Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10817 besök totalt |
hehe
Jag har anmält mig, och för min del ser det ut att vara lika bra med snö. För några nya däck har jag inte sett röken av eller hört något om. Så dubbfria vinterdäck blir det nog ![]() Hur bart måste det vara? Räcker det med bar asfalt på banan? Tinar ju rätt fort när det väl sätter fart om den har varit plogad någon gång. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
då kan vi nog konstatera att vi går mot kallare tider ![]() ![]() ![]() solglasögon var i det närmaste ett måste. ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
Men, NEJ!!!!
Så får det inte se ut! Inte när jag äntligen kommit loss och anmält mig. ![]() ![]() Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
Man får väl köra i snön, det blir ju enklare att följa "i rätt spår" då...
![]() Nä skämt åsio, vi hoppas väl på många +grader snart! _________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||
Hm...
Är det ingen som kan ta en sväng med en s.k plogbil? ![]() Eller får vi åka på snö-underlag? ![]() Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
Det såg inge vidare ut med all snön... var ju visserligen 6 dagar sen nu... ingen som har ett nytt foto eller vet hur det ser ut där uppe nu?
Här i Göteborg är ju vägarna hyfsat torra nu... det är bara smältande snödrivor som gör att det blir lite blött här och där. Sitter här och hoppar och studsar och hoppas att jag ska få mina däck till Lisa (E30'n) innan kursen blir av (har bara dubbat nu och det är ju inte så poppis på bana) annars så får det nog bli till att åka 5-serie. Hoppas frakten från tyskland snabbar på lite :-) /Magnus |
||
Hehe det låter bra...
Jag skulle oxo vilja bo på banan... finns där några lediga lägenheter? ![]() /Magnus |
||
Michael,
Det beror på efterfrågan. Hör med Lars-Åke (BMW Cup) som har hand om licensutbildningen : http://www.bmwsc.com/kontakt_index.html _________________ BMW MC-klubben |
||
Ja det finns väl fredagsmorgnar som man har varit nöjdare.
Hängde av Hardtopen från Z3'an igår... självklart börjar det småsnöa direkt efter... Och när man vaknar upp på morgonen så ligger det ett par cm på backen. *skit oxo* Känns nog som att man kan räkna med att träffen blir flyttad men vi får väl invänta instruktioner från kursledaren. *suck* jag som vill ut och åka på riktigt nu! Börjar bli bra trött på snön nu. Tack för snörapporten (även om det inte var riktigt det snödjupet jag hade önskat mig). /Magnus |
||
_________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||
obra
![]() Vi hade solsken i fredags och har haft det hela helgen. Ställde på bilen igår och har varit ute och glassat. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
Någon som kan fixa en lägesrapport från närområdet?
Vore bra att veta hur det kommer bli med kursen i helgen då jag funderar på att åka till tyskland och köpa bil i slutet av veckan. Så man vet hur fort man måste åka på autobahn på vägen hem för att hinna i tid :-) /Den undrande |
||
Enligt senaste väderrapport för veckan så kommer det att vara plusgrader dygnet runt, och sol mot slutet av veckan.
![]() http://www.aftonbladet.se/vader/js/index.html?keyId=195 _________________ BMW MC-klubben |
||
Det var lite skillnad vill jag lova
![]() ![]() Skönt att det blir av så man kan ladda för Mantorp. ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10817 besök totalt |