Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1255 besök totalt |
Bilder från Lennarts "Rally Karriär" på 70:talet
Har lagt in 3 nya album i dag på "Photo Epson" om ni är intresserade. http://albums.photo.epson.com/j/Albu 1: "Rallycross EM 74" bilder från EM finalen i Lydden Hill. 2: "Min Rally Karriär" ![]() 3: "Blandade motorbilder" från tävlingar 1969-70 71. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
Detta var hög dräggelfaktor på men bilderna är så jäv.... små och försöker man klicka på dessa så säger burkfan
-bilden ej tillgänglig, fast på enkelska förstås. Är det jag som kör tangenbordet med lovikavantar eller är något knas? _________________ Johan Sjölinder |
Snygga bilder!
Dags att lära sig använda Photoshop dock... Det här: ![]() Blir det här med tre musklick: ![]() (Det finns lite artefakter kvar , men det är för att jag behandlade dina redan komprimerade bilder, med orginal (och kanske filmscanner) så kan man göra dom tillräckligt snygga för att printa dom i Slitz... :-) Råkar vara utbildad grafisk formgivare (även om jag har aldrig jobbat som en) så magentastick sticker mig i ögonen... ![]() _________________ G o r a n A m c o f f |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1255 besök totalt |