Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1730 besök totalt |
Söker telnr till Lars Davidsson. Vxll-guru i Enköping
Har hittat en Lars Davidsson på Gula sidorna, Men skulle kännas bättre om man visste att det var rätt filur s.a.s. ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
070-2263642, 0171-26019. Han svarar inte alltid på hemtelefonen så ring på mobilen.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Vet iallfall att han gör mycket delar till Volvo M45 (vi har skjutit många lådor med hans drev i) och dom sitter ju på RWD.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Pratade med honom "in person" och han sa att han höll på med RWD/4WD till 99% och hade dålig koll på FWD öht ![]() Han hänvisade mig till en annan kille som jag inte hittar ![]() om ngn vet ngn som kan ta hand om lite vxll-arbete (Getrag fwd) och helst befinner sig i Stockholm (alt i närheten av iaf), Så blir jag så glad ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Det är väl Sadev eller Sellholm i Cliona. Vem är det som gör passat dog-box lådorna som man kör med i Golfarna? _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||
Nog mer så. Kanske inte kännde att han hade koll på användningsområdet? Körde inte vissa i S60 challange med hans när de tröttnade på tractive? Han har gjort Golflådor oxå (passat) _________________ Daniel Steiner |
||||
Vi hade då Ludde-drev i Clion jag läste noter i förra året. Vad jag vet så är det Sadev eller Ludde som sitter i alla grpN-Clios i Sverige. /Stefan _________________ Stefan Söderholm VW Passat |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1730 besök totalt |